| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to ASHL. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (3) 1 2 [3] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| JP Mercier - NY Rangers |
Posted: Sep 19 2010, 07:58 PM
|
|
Patrick Roy avec ses bas en gougoune Group: Admin Posts: 1,571 Member No.: 43 Joined: 15-October 04 |
DEVIENS PR HAHAHAHAHAHAHA
-------------------- ![]() |
| Gm John Elway |
Posted: Sep 19 2010, 10:14 PM
|
|
Patrice Brisebois à la recherche d'un contrat Group: Members Posts: 709 Member No.: 107 Joined: 31-August 07 |
17ieme au monde en Ultimate Hockey Team : 98-12-6
I Rufio Qc I -------------------- - ASHL CHAMPION SAISON 4 !
Yup! On est en train de redorer le blason. WOW, quel phrase pareille, m'a encadrer ça je pense. - Raph |
| Tampa |
Posted: Sep 19 2010, 10:18 PM
|
||
![]() Le sénateur Jacques Demers ![]() Group: Members Posts: 2,530 Member No.: 103 Joined: 5-August 07 |
Sa veut dire que t'a PAS jouer on dirait -------------------- DG Tampa Bay, Michaël Sauvé
jalecmick@hotmail.com |
||
| San Jose |
Posted: Sep 23 2010, 10:33 AM
|
![]() Les mains actives de Joël Group: Members Posts: 1,090 Member No.: 136 Joined: 20-July 08 |
J'ai une petite question! Est-ce possible d'écourté les saison dans le mode saison? genre d'avoir des saison de 29 match comme dans le temps? je ne suis plus capable de trouver cette fonction depuis 2009...
-------------------- No Easy Way Out!...
|
Pages: (3) 1 2 [3] |
![]() ![]() ![]() |