| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to ASHL. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Anthony |
Posted: Jan 16 2012, 03:10 PM
|
|
Arroseur de patinoire de'ors Group: Members Posts: 127 Member No.: 175 Joined: 28-November 11 |
J'aimerais savoir si c'est possible de changer le nom de mon profil, du genre rajouter ''DG Islanders'' dedans pour que le monde sache à qui envoyer le email ... j'ai seulement mis mon nom quand jme suis inscrit sur le site je savais pas que ca resterais le même à jamais !!
Merci de votre aide quelqu'un ! -------------------- ![]() ''HOCKEY WITH HEART'' |
| Maple.Leafs |
Posted: Jan 23 2012, 09:58 PM
|
|
Mathieu, JP, Raph et PPV en orgie masculine ![]() Group: Admin Posts: 3,728 Member No.: 93 Joined: 24-January 07 |
Oui je peux te faire ça.
50$ s'il vous plait -------------------- ![]() Every goal worth fighting for, every win worth dying for. |
| Eric S. - Vancouver |
Posted: Mar 18 2012, 11:26 AM
|
![]() Benoit Brunet, le commentateur: T'en dis en maudit des trucs, mais y'a rien de plaisant à entendre. ![]() Group: Members Posts: 4,068 Member No.: 22 Joined: 4-August 04 |
By the way Raph, met dont à jour les infos sous les avatars.
-------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |