| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Colorado Carnivorous Plant Society. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
|
![]() |
Welcome to Colorado Carnivorous Plant Society, Your number one stop for Carnivorous Plants! View New Posts | Today's active topics |
![]() ![]() ![]() |
| pitcher |
Posted: Oct 2 2011, 09:21 PM
|
![]() Newbie Group: Members Posts: 5 Member No.: 567 Joined: 27-July 11 |
These are some of my plants
Cephalotus: ![]() ![]() Una de las S. minor ![]() ![]() Dionaea tipica, Drosera binata y D. spathulata juntas ![]() Dionaea tipica ![]() Supuesta red dragon, pero tengo sospechas de ser bohemian garnet por la madre ![]() Dionaea sawtooth ![]() Dionaea fused tooth ![]() Drosera capensis all red ![]() Drosera occidentalis ssp. occidentalis ![]() Droseras rotundifolias ![]() ![]() Catopsis berteroniana ![]() Nepenthes coccinea ![]() jarro ![]() -------------------- |
| pitcher |
Posted: Oct 2 2011, 09:21 PM
|
Este es el tipo de jarros que me da la ventrata en estas fechas >.<
![]() Jarro de N. hookeriana ![]() N. veitchii x chaniana (izquierda) y N. veitchii x rokko(derecha) ![]() Nepenthes bukei ![]() ya cambio el tipo de jarro :feliz: ![]() N. spectabilis x talangensis ![]() jarro ![]() Nepenthes fusca (flared peristome) ![]() Nepenthes tobaica ![]() Nepenthes spectabilis amor como me encanta ![]() Jarro ![]() Mi preciada N. jacquelineae :lol ![]() y sus jarros bailar ![]() ![]() -------------------- |
| pitcher |
Posted: Oct 2 2011, 09:22 PM
|
Todas las highland
![]() Jarro de N. globosa amor ![]() El terrario de las Heliamphoras ![]() Heliamphora tatei,, puro pa arriba ![]() una de las H. minor ![]() Heliamphora heterodoxa x nutans ![]() jarro abriendo ![]() Les presumo lo bien que se me dan las heliamphoras chiflar estas tres me las encontre completamente ya muertas y todas cafes ![]() y e aqi los resultados amen ![]() ![]() ![]() Vista desde arriba del terrario ![]() ![]() Este es un pequeño terrario que hize, donde plante dos H. minor y una heterodoxa (gran sabana, venezuela) ![]() ![]() Colonia de utricularia calycifida ![]() Utricularia gibba ![]() Pinguicula agnata ![]() Una toma fallida intentando tomar foto del muscilago >.< ![]() Best Regards -------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |