| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Handbak Norge. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Øyvind A |
Posted: May 2 2007, 09:46 AM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 22 Member No.: 1 Joined: 2-May 07 |
Hva syns dere? Fornøyd med resultatet?
Jeg kom på 8 i høyre og venstre -85kg senior! Dette var mitt andre NM etter at jeg tapte alt i fjor! Så jeg er fornøyd! Ble litt skvetten etter han fra notodden brakk handa men =/ Jeg var neste mann opp.. ;-) |
| Johan A |
Posted: May 2 2007, 12:28 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 4 Member No.: 2 Joined: 2-May 07 |
Kult på NM! Kom på 5 plass i venstre, ikke så verst d til å være første gangen
Satser på at det kommer enda fler neste år |
| terminator |
Posted: May 2 2007, 04:44 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 5 Member No.: 4 Joined: 2-May 07 |
5.plass venstre & høyre -105kg. skuff. må begynne med alternativ trening igjen, hehe.
|
| GramDan |
Posted: May 2 2007, 07:33 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 6 Member No.: 5 Joined: 2-May 07 |
Jeg syns arrangementet var meget bra!
|
| GramDan |
Posted: May 3 2007, 06:44 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 6 Member No.: 5 Joined: 2-May 07 |
Jeg var så heldig å få med meg to gull fra Skien 07 -65kg. Har ett i venstre fra Os 05 -60kg.
|
| Øyvind A |
Posted: May 3 2007, 06:55 PM
|
|
hehe, gratulerer da!
|
| Aremark1 |
Posted: May 4 2007, 11:52 AM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 2 Member No.: 7 Joined: 4-May 07 |
Synes årets NM i skien var meget bra.
Likte spesielt video-overføringen på storskjerm, noe som bør følges opp på de videre stevnene. Ellers tror jeg det er viktig og få publisert og dekket slike arrangementer i lokalavisa rundt om i landet. Det er ikke lenge før vi hodler EM i Norge, rekruttering og synliggjøring av sporten er viktig. Norge må satse fullt på Juniorbrytere. Det er de som må ta sporten videre |
| Johan A |
Posted: May 4 2007, 12:06 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 4 Member No.: 2 Joined: 2-May 07 |
helt enig
markedsføring! |
| rookie |
Posted: May 4 2007, 10:59 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 1 Member No.: 8 Joined: 4-May 07 |
Enig at NM 2007 var en veldig bra stevne. Bare synd at det ikke arrangeres flere stevner i Norge. Kamptrening er sinnsykt viktig! Håper alle klubber kunne arrangere flere stevner.
|
| Øyvind A |
Posted: May 5 2007, 07:34 AM
|
|
ja, er altfor lite sånne arrangementer! trenger mer kamperfaring!
|
| ole88 |
Posted: May 8 2007, 07:46 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 2 Member No.: 9 Joined: 8-May 07 |
Jeg kom paa 9.plass i venstre -85 junior og senior! 10. plass i hoyre:D min forste konk! For those who are about to armwrestle, we salute you!
|
| Aonda |
Posted: May 15 2007, 07:11 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 6 Member No.: 10 Joined: 15-May 07 |
NM Skien "Siljan" var eit flott arangemang.. "Skulle vert noe råere musikk for å piske opp stemninga noen hakk til (min mening)"
Fikk en bronse i venstre og en katastrofal pump i høyre Angående kamp trening så kan dere dra til Golden Arm i Eskilstuna, Blockbrytet i Gefle, der er det både nybegynner klasser og pro klasser meget fine stevner med høy kvalitet, brytere fra flere nasjoner.. Aonda |

![]() |
![]() ![]() ![]() |