DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Pages: (3) 1 2 [3]  ( Go to first unread post )

Emmin piirustuksia
Emmi
Posted: Jun 3 2012, 01:37 PM

Valkoinen maagi

Group: Unseen
Member No.: 13

Tässä nyt vielä muutama FF-aiheinen raapustus, kun niitäkin onnistuin koneelta löytämään.

Relm & Ultros (FFVI)

Piirsin kuvan viime awardsien palkintoa varten. Relm oli ainoa taiteilija, jonka keksin, eikä häntä voinut piirtää ilman Ultrosta.

FFVI

Töissä oli hiljaista, ja tuhertelin kuulakärkikynällä kutosen hahmoja paperille, koska heidät osaan piirtää ainakin suunnilleen ulkomuistista (Gogon ja Umaron jätin suosiolla pois). Kuulakärkikynän jälkeä ei oikein voinut kumittaa, joten virheitä riittää. Jotkut hahmot pilasin pahemmin kuin toiset, Strago näyttää alienilta, jolla on jäävuori päässä ja Cyania minun ei olisi pitänyt edes yrittää. laugh.gif

Ravisuttavin draama

Toinen awardsien palkinto. Tarkoitus oli piirtää mooglet esittämään jokin tunnettu FF-kohtaus, enkä keksinyt muuta, jonka kaikki aivan varmasti tietävät. Taustaa en ole tehnyt itse, vaan se on napattu Advent Childrenista.

Tässä vielä toinen harkitsemani vaihtoehto, jota en piirtänyt puhtaaksi.

Vivi (FFIX)

Löysin myös narua hyppelevän Vivin, jonka väritin pikaisesti.
Afeni
Posted: Sep 17 2012, 07:22 AM

Kristallien valtias

Group: Undying
Member No.: 1

Sinulta on turkasen vaikea löytää ficciä, jota en ole jo kommentoinut... ehkä sitten olen kommentoinut niitä kaikkia xD Siksi saat kommentin nyt kuviisi, vaikken oikein hallitse tätä kuvien kommentointipuolta.

Mutta niin, nämä kuvat ovat taas jotenkin "niin sinua". Siis hyvällä tavalla. Sinulla on selkeä piirrostyyli, joka näkyy kaikissa kuvissasi. Sama pätee oikeastaan myös värittämiseen. Hallitset sen hyvin ja lisäksi siinä on jotain emmimäistä säväystä. Osaan selittää tämän taas tosi huonosti, mutta kuvista tosiaan näkee, että ne ovat sinun kynästäsi / piirrustuspöydältäsi.

Itse tykkään tosi paljon noista Awards-palkinnoista. Keksit niihin oikein hyvät ideat ja lisäksi ne ovat myös ainutlaatuisia palkintoja, koska niissä ei ole käytetty valmiita kuvia vaan olet tehnyt ne nimen omaan itse ^^

Pidän myös tuosta kutosen hahmoista piirtämästäsi kuvasta. Itsellä ei koskaan kärsivällisyys (ja osaaminen) riitä jonkin pelin koko päähahmokaartin piirtämiseen, saati värittämiseen. Minusta olet onnistunut tässä hyvin ja saanut jokaisesta vielä oman näköisensä samalla, kun he näyttävät tosiaan siltä, että juuri sinä olet kuvan tehnyt. Hyvää työtä!

Hyppynarua hyppivä Vivi on ihana. Kuva muistuttaa siitä, etten koskaan ysissä oppinut narua hyppäämään, mutta tämä Vivi on selvästi jalon taidon ottanut hallintaansa smile.gif

Jeps, piirtele taas joskus lisää, kun sinulla on aikaa. Kuviasi on aina ilo katsella.
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (3) 1 2 [3] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1396 seconds | Archive