| |
Silidirin tuotosta, omalla vastuulla
| Silidir |
|
Musta maagi

Group: Plusmembers
Member No.: 22

|
No. Kaikkien iloksi ja virkistykseksi. Olen löytänyt uuden alan. Tussit! Okei. Ei ole ihan vielä handussa, mutta vähitellen vähitellen. Tässä muutama kuvatus: Angeal Voihan siivet. Sephiroth siivekkäänä Voihan siivet! Vincent ValentineHarjoitustyö erästä lahjaa varten. Söpöilyä Sephirothin ja Zackin välilläVoiko nämä kaksi söpöillä? Voi. Slash vaara, ehkäpä... pg-13 rating? Olen huono näissä...
|
|
|
| Silidir |
|
Musta maagi

|
ör ör. Nämä kaksi herraa halusivat esiintyä. Rufus ShinraOn muuten ensimmäinen ikinä tekemäni työ tummalle pohjalle... Olen tyytyväinen. TsengAh, armas henkivartija... <3<3
|
|
|
| Silidir |
|
Musta maagi

|
Cansonin paperia, niitä irtoläpysköitä, joita saa ostettua Suomalaisesta ja askarteluliikkeistä.  Ja kun sain Rufuksen valmiiksi ja aloin tehdä tuota logoa niin tajusin et tein väärälle puolelle. Canson-paprussa kun se toinen puoli on 'kuoppaisempi' kuin toinen, ja tuo on tehty sille 'kuoppaisemmalle'. Cansonin etu on se et niitä saa aika laajalla värikirjolla. Ja kiitos. Pidän itse tosi paljon Rufuksen kuvasta, vaikka Skanneri noita värejä hieman näemmä muuttikin. Mutta alkuperäinen päätyy vielä seinälle. Johan se on saavutus mulle värien sarallakin. Saatika että herra leikkii mielellään minun kanssani. ~Sil~
|
|
|
| Silidir |
|
Musta maagi

|
Piratesse, njoo, se mies vaan oon niin... *purr* Näiden kahden kanssa menee aika todella hyvin. Eilisen "otan kynät käteen ja katson mitä saan aikaan"-päivän tuloksia. Nämä spoilaavat ehkä hieman Täydellisen Elämän Varjokuvien miljoonatta jatko-osaa, mutta koska se ei ole (olettaisin) tulossa julki (emme ole tehneet päätöstä) niin uskallan nämä laittaa. Koska oikeasti tuli hihaa-onnistumisen elämys. PotrettiJee! taustaakin yritetty! \o/ Rufus pitää kissoista...Ja tämän kuvan karmeus on siinä että Tseng tykkää et Shinra pitäisi tuommoista paitaa ja Shinrahan pitää jos Tseng pyytää. Mutta kun tuo tukka... Enemmän tule (pahuspahuspahus...) Cloud mieleen. Ja silti pidän kovasti.
|
|
|
| Silidir |
|
Musta maagi

|
meillä on siis selkee psyykkinen yhteys...  Mutta joo, piirsin sen Renon ihan naked ensin, sitten iski ihan hirvee morkkis ja oli pakko sensuroida. Koska en osaa piirtää sitä... sitä...  no "sitä" sen näköisenä et "se" olis nätti. ja sitten kysytään voiko P***s koskaan olla nätti (koneeni koki juuri aivokuoleman tuon sanan myötä...) mutta joo. ja kyllä. näitä on muutettu hieman, jatkoakin löytyy jokunen ja toivon, että lakkaan sössimästä näiden kanssa enempää. (ja syytän sinua tulevista pätkistä, koska en vain osannut ajatella Renoa toisella tapaa.  )
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|