DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

Silidirin tuotosta, omalla vastuulla
Silidir
Posted: Dec 16 2007, 11:54 PM

Musta maagi

Group: Plusmembers
Member No.: 22

No. Kaikkien iloksi ja virkistykseksi. Olen löytänyt uuden alan. Tussit! Okei. Ei ole ihan vielä handussa, mutta vähitellen vähitellen.

Tässä muutama kuvatus:

Angeal
Voihan siivet.

Sephiroth siivekkäänä
Voihan siivet!

Vincent Valentine
Harjoitustyö erästä lahjaa varten.

Söpöilyä Sephirothin ja Zackin välillä
Voiko nämä kaksi söpöillä? Voi. Slash vaara, ehkäpä... pg-13 rating? Olen huono näissä...
Aryachia
Posted: Dec 17 2007, 12:11 AM

The forgotten High Summoner

Member No.: 19

Ooh. Ihania teoksia, rakastan eritoten tuota viimeistä kuvaa. Piirsit Sephirothin upeasti ja suorastaan ihannoin tuota kuvaasi. Kuten suoraan sanoit: "Voihan siivet!" Vincentiä en ole ihan tuollaisena nähnyt mutta todellakin upea kuva. Piirrustelehan lisää, jookos?
Nami
Posted: Dec 17 2007, 12:14 AM

Makokäsitelty jenovasirkka

Group: Undying
Member No.: 23

Tosi selvärajaisia ja siistejä töitä. Noita olisi helppo painaa esim. johonkin paitaan tai vastaavaan. Vincentin viitta oli erityisen onnistunut.
Piratesse
Posted: Dec 17 2007, 11:22 PM

Valkoinen maagi

Member No.: 21

Namin kommenttiin vedoten. Arvatkaa kuka sai Vincent-kassin. Väreissä. smile.gif Sattuneesta syystä olen kovin tykästynyt siihen.

Näitä olenkin puinnut jo irkissä, mutta se viimeinen kuva on todella suloinen. AWW!
Silidir
Posted: Dec 19 2007, 08:52 AM

Musta maagi

No mutta kiitoksia!

Näiden tarkkarajaisten kuvien tekeminen on tosiaankin uutta minulle, mutta se on kuitenkin jollain lailla viehättävää... Tai sitten olen vain pirun laiska. biggrin.gif Myönnän, että kun sain tuon viimeisen kuvatuksen tehtya olin kyllä et voi p***e, tuommoinenko siitä tulikin... Se on niiiin Awww ja söpö, että pahaa tekee... biggrin.gif biggrin.gif

Piirtelen minkä piirtelen ja katsotaan mikä läpäisee sensuurini.
Silidir
Posted: Jan 13 2008, 03:02 AM

Musta maagi

ör ör.

Nämä kaksi herraa halusivat esiintyä.

Rufus Shinra
On muuten ensimmäinen ikinä tekemäni työ tummalle pohjalle... Olen tyytyväinen.

Tseng
Ah, armas henkivartija... <3<3
Nami
Posted: Jan 13 2008, 09:12 PM

Nämä oli oikein hienoja, tykkäsin varsinkin Rufuksen värityksestä. smile.gif Millaiselle paperille olet tuon piirtänyt?
Silidir
Posted: Jan 14 2008, 05:09 PM

Musta maagi

Cansonin paperia, niitä irtoläpysköitä, joita saa ostettua Suomalaisesta ja askarteluliikkeistä. wink.gif Ja kun sain Rufuksen valmiiksi ja aloin tehdä tuota logoa niin tajusin et tein väärälle puolelle. Canson-paprussa kun se toinen puoli on 'kuoppaisempi' kuin toinen, ja tuo on tehty sille 'kuoppaisemmalle'.

Cansonin etu on se et niitä saa aika laajalla värikirjolla.

Ja kiitos. Pidän itse tosi paljon Rufuksen kuvasta, vaikka Skanneri noita värejä hieman näemmä muuttikin. Mutta alkuperäinen päätyy vielä seinälle. Johan se on saavutus mulle värien sarallakin. Saatika että herra leikkii mielellään minun kanssani.

~Sil~
Piratesse
Posted: Jan 29 2008, 09:09 PM

Valkoinen maagi

Minä tykkään tuosta Rufuksesta todella paljon. Varsinkin kun tietää, kuinka paljon olet tuskaillut värien kanssa aiemmin. Tässä ne toimivat ja kokonaisuus toimii oikein mainiosti.

Ja hih, taidan tietää, mitä tuossa Tsengyn kuvassa tapahtuu. tongue.gif
Silidir
Posted: Mar 29 2008, 10:47 AM

Musta maagi

Piratesse, njoo, se mies vaan oon niin... *purr*

Näiden kahden kanssa menee aika todella hyvin. Eilisen "otan kynät käteen ja katson mitä saan aikaan"-päivän tuloksia. Nämä spoilaavat ehkä hieman Täydellisen Elämän Varjokuvien miljoonatta jatko-osaa, mutta koska se ei ole (olettaisin) tulossa julki (emme ole tehneet päätöstä) niin uskallan nämä laittaa. Koska oikeasti tuli hihaa-onnistumisen elämys.

Potretti
Jee! taustaakin yritetty! \o/

Rufus pitää kissoista...
Ja tämän kuvan karmeus on siinä että Tseng tykkää et Shinra pitäisi tuommoista paitaa ja Shinrahan pitää jos Tseng pyytää. Mutta kun tuo tukka... Enemmän tule (pahuspahuspahus...) Cloud mieleen.
Ja silti pidän kovasti.
Nami
Posted: Mar 30 2008, 10:10 AM

Nämä olivat taas tosi nättejä. smile.gif Pidän ehkä eniten tunnelmasta, jonka olet onnistunut näihin saamaan, varsinkin ensimmäiseen kuvaan. Rufuksen voi muuten olettaakin pitävän jostain tuollaisesta persialaistyyppisestä kissasta. Eikä ne hiukset minusta näyttäneet Cloudilta.

Pahus, kun tekee mieli piirustella...
Piratesse
Posted: Apr 4 2008, 09:42 PM

Valkoinen maagi

Minä pidän ihan hirmuisesti noista tunnelmista. Varsinkin ensimmäinen potretti oli jotenkin aivan hurjan vahvasti latautunut ja värimaailma toimii hyvin. Toisessa taas. Voi hitsi, että Queenillä on luonteva asento. Ihastelin sitä ja sen turkkia vaikka kuinka kauan.

...ei se ole persialainen. Se on Corelilainen vuoristokissa. Nih. tongue.gif
Silidir
Posted: Aug 9 2008, 08:22 PM

Musta maagi

Linkitetäämpäs tämä tännekin.

Shinra Go-Go

Notta joo... Syytän teitä joiden mielestä nämä voisivat olla kivoja/hauskoja jne. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Nami
Posted: Aug 12 2008, 09:11 PM

Haha, sähän olit muuttanut näitä. biggrin.gif Reno kameraan päin ja sensuroit? Ai kil juu! (vrt. Achmed the dead terrorist).

Oisin mieluusti lukenut sen... "lemmenkeräni", mikä olikaan?

Rufus on ihan kaamea pomo. Häpeäis mokoma! tongue.gif Kenen kanssa sillä oli suhde lehden mukaan? Ja hitto ku pelottavaa, kirjotin just Noseboon samansuuntaista Midgarin pormestarista. Pahoittelen, jos olen alitajuisesti nyysinyt idean sulta.
Silidir
Posted: Aug 13 2008, 07:43 AM

Musta maagi

meillä on siis selkee psyykkinen yhteys... rolleyes.gif Mutta joo, piirsin sen Renon ihan naked ensin, sitten iski ihan hirvee morkkis ja oli pakko sensuroida. Koska en osaa piirtää sitä... sitä... blink.gif no "sitä" sen näköisenä et "se" olis nätti.

ja sitten kysytään voiko P***s koskaan olla nätti (koneeni koki juuri aivokuoleman tuon sanan myötä...) mutta joo. ja kyllä. näitä on muutettu hieman, jatkoakin löytyy jokunen ja toivon, että lakkaan sössimästä näiden kanssa enempää.

(ja syytän sinua tulevista pätkistä, koska en vain osannut ajatella Renoa toisella tapaa. tongue.gif )
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2393 seconds | Archive