...itse olen niin laiska, etten jaksa mitään töpöä perustaa *köh*
Aloitetaan nyt ihan alusta, jos ei osaa japania, voi jo heti pelin aloittaminen olla vaikeaa, kun siinä kysytään ties mitä mm. paljonko aikoo pelata päivän aikana (...mitä silläkään tiedolla tekee?). Story mode on ihan kivasti tehty (en ole pelannut muiden pelien story modea, joten en sitten tiedä miten muissa on), saa pelata jokaisen hahmon erikseen, ei tarvitse pelata järjestyksessä. Myös on ihan kiva, että pahikset (ja toiset vaatteet) voi ostaa... tosin pitää pelata aika paljon, jotta saa tarpeeksi pisteitä hahmojen ostamiseen (itsellä on tällä hetkellä kahdet vaatteet ja kolme pahista ja melkein kuusi pahista voi ostaa lisää näillä pisteillä). Joillakin hahmoilla on ihan kivoja hyökkäyksiä, mutta jotkut taas on suoraan sanottuna huonoja, sanon minä. Tykkään kovasti pelistä ja vielä kun kaverit ei kaipaile PSP:tä takaisin ihan heti, niin on aikaa kasvattaa hahmoja (...Cloud on jo 52 levelinen) ja pelata muutenkin. Pelissä olevat
hahmot näkyy täällä. Nyt juuri ei tule muuta järkevää tai vähän vähemmän järkevää mieleen, että mennään tällä sitten.