DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Dissidia
Afeni
Posted: Jan 13 2009, 07:08 AM

Kristallien valtias

Group: Undying
Member No.: 1

Elikäs alla Muron ja Kitsunebin käymä keskustelu Dissidiasta. Kaikki muukin aiheeseen liittyvä jatkossa tähän topiciin, kiitos wink.gif

QUOTE (Muro)
Ja taas tuli lisää hommaa (tai hommaa ja hommaa), lainasin kavereilta PSP:n ja hakkaan nyt Dissidiaa ihan koko ajan ja muut hommat jää vähän vähemmälle.

QUOTE (Kitsunebi)
Siis onko Dissidia jo julkastu? GAAH! Nyt tarvii äkkiä hankkia psp xD ehkä sitten kesälomalla kun menen ensin töihin =___=' VIHAAN OLLA KÖYHÄ!

QUOTE (Muro)
Joo on julkaistu, kaverit tilasi sen jostain päin nettiä... ja on tosi randomilla arvailua mikä teksti tarkoittaa mitäkin. Onneksi nämä kaverit osaa japania suhteellisen hyvin, joten päästiin alkuun ihan hyvin ja itsekin arvailen ihan kokoajan mitä mikäkin tarkoittaa. 8'D

QUOTE (Kitsunebi)
KÄÄH! 8D Noh, onko se hyvä? Mitä kaikkia hahmoja siinä on? Tiedän kyllä suuremman osan, mutta kaipaisin tarkempaa tietoa, onko hankinnan arvoinen? Pelaen itseki yhtä peliä välillä, siis joka on japaniksi pelkästään...mutta kyllä lähinnä tiedän mitä mikäkin tarkoittaa biggrin.gif

QUOTE (Muro)
Offauksen ilman mitään muuta asiaa voi hoitaa yksärillä, jos viestiin ei laita mitään asiaan kuuluvaa. Mutta joo, on se hyvä, hahmoja on jokaisesta FF:stä ykkösestä kymppiin kaksi, pääpahis ja päähyvis (en nyt jaksa luetella) + sitten jotkut kaksi joita en muista mistä ne on. Sephy on suoraan sanottuna surkea, sillä on surkeita hyökkäyksiä. 8'D Kyllä itse hankkisin jos omistaisin PSP:n.
Muro
Posted: Jan 13 2009, 05:49 PM

Varas

Group: Plusmembers
Member No.: 45

...itse olen niin laiska, etten jaksa mitään töpöä perustaa *köh*

Aloitetaan nyt ihan alusta, jos ei osaa japania, voi jo heti pelin aloittaminen olla vaikeaa, kun siinä kysytään ties mitä mm. paljonko aikoo pelata päivän aikana (...mitä silläkään tiedolla tekee?). Story mode on ihan kivasti tehty (en ole pelannut muiden pelien story modea, joten en sitten tiedä miten muissa on), saa pelata jokaisen hahmon erikseen, ei tarvitse pelata järjestyksessä. Myös on ihan kiva, että pahikset (ja toiset vaatteet) voi ostaa... tosin pitää pelata aika paljon, jotta saa tarpeeksi pisteitä hahmojen ostamiseen (itsellä on tällä hetkellä kahdet vaatteet ja kolme pahista ja melkein kuusi pahista voi ostaa lisää näillä pisteillä). Joillakin hahmoilla on ihan kivoja hyökkäyksiä, mutta jotkut taas on suoraan sanottuna huonoja, sanon minä. Tykkään kovasti pelistä ja vielä kun kaverit ei kaipaile PSP:tä takaisin ihan heti, niin on aikaa kasvattaa hahmoja (...Cloud on jo 52 levelinen) ja pelata muutenkin. Pelissä olevat hahmot näkyy täällä. Nyt juuri ei tule muuta järkevää tai vähän vähemmän järkevää mieleen, että mennään tällä sitten.
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1966 seconds | Archive