| |
 Free Forums with no limits on posts or members.
Final Fantasy -tuotteet
| Kira |
|
Oppipoika

Group: Members
Member No.: 7

|
Millaisia Final Fantasy tuotteita omistat? Keräiletkö Figuureita tai Soundtrackeja? Entä löytyykö seinältäsi Final Fantasy julisteita? Millaisia tuotteita haluaisit? Täällä voi puhua yleisesti kaikista FF tuotteista ja siitä mistä kaupoista kyseisiä tavaroita voi hankkia. * Itse keräilen kaikennäköisiä ja -kokoisia FF-tavaroita. Jos vaikka näen jossain kaupassa hienon Tidus-figuurin, on minun pakko käydä ostamassa se, vaikka tiedän, että loppujen lopuksi ne jää pölyyntymään kirjahyllyyn. Helsingissä ainoita kauppoja, joista olen löytänyt FF-tavaraa (pelejä ei lasketa) ovat Kukunor ja Blippo. Myös Animeconista löysin viime vuonna kaikennäköistä, harmi etten ollut ottanut rahaa tarpeeksi mukaan. Tätä keräilyä en ole vielä kauan harrastanut, mutta jonkin verran olen jo saanut kasaan: - Tidus FFX -necklace; ei aito, mutta tykkään katsella ja käyttää sitä silti. (huuto.net) - Yuna FFX -necklace; ei aito myöskään, mutta yhtä lailla käytän. Tai oikeastaan enemmänkin kuin Tidus-korua. Onhan tämä sentään enemmän naisille tarkoitettu 8D (Finncon'06) - Yuna FFX -figuuri n. 18 cm (Kukunor, Helsinki) - Tidus FFX -figuuri n. 18 cm; naamasta tämä on aika pöljän näköinen, mutta muuten ihan kiva (Kukunor, Helsinki) - Rinoa FFVIII -figuuri n. 20cm (Blippo, Helsinki) - Rikku FFX-2 -seinäkangas (Blippo, Helsinki) - Yuna FFX-2 -seinäkangas Kuva (Blippo, Helsinki) - Rikku FFX-2 -avaimenperä; rikki mennyt ;( (Blippo, Helsinki) - Yuna FFX-2 -avaimenperä (Blippo, Helsinki) - Yuna FFX -avaimenperä (Blippo, Helsinki) - Final Fantasy VII Advent Children -olkalaukku (Blippo, Helsinki) Kertokaahan tekin.
|
|
|
| Afeni |
|
Kristallien valtias

Group: Undying
Member No.: 1

|
Harmikseni en omista juuri mitään FF-sälää, jos itse pelejä, leffoja ja animea ei lasketa. (Tai kasaa piirustuksia ja ficcejä.) Minulla on Vivi-paita... sellainen musta, jossa on 3/4-hihat. Painatin sen itse joskus vuosia sitten ja sain maksaa siitä omaisuuden, koska halusin välttämättä mustan ja painaja oli jostain syystä ajatusta vastaan. Soundtrackeja minulla on Final Fantasy IX Official Domestic Soundtrack ja Final Fantasy VII Reunion Tracks. Lisäksi löytyy kaverilta saatuina kokoelmina Final Fantasy Collection ja Chocobo Collection, jotka eivät siis ole virallisia kokoelmia, vaan kaverin itsensä kasaamia. Jälkimmäinen on loistava... siinä on pelkästään erilaisia chocobo teemoja  Koneelta tietysti löytyy FF-musiikkia vielä lisäksi. Haluaisin kovasti FFIX-julisteen, jossa on Vivi. Sitten Balthierista ja Franista haluaisin sekä julisteet että figuurit. Pitää katsella, jos jonnekin ilmestyy ja jos minulla on rahaa, niin sitten voisin ehkä tilailla. Eli todennäköisesti niin ei tapahdu. Tifan asu minulla oli joskus (omalla koneella on siitä kuvakin). Se oli tosin itse tehty, enkä minä ehkä ole kovin hehkeä Tifa, vaikka neitiä olikin kiva cossia. Franin asua olen ajatellut valmistaa, mutta täytyy myöntää, ettei minulla riittäisi pokka kulkea esim. animeconissa stringeissä kaiken kansan nähtävänä... niin hyvä ei takapuoleni ole  Mutta juu, palaan hehkuttamaan tänne, jos saan hankittua jotain mukavaa FF-sälää tai joku minulle sellaista keksii lahjoittaa x)
|
|
|
| Wulf |
|
Gunblader

Group: Plusmembers
Member No.: 5

|
Voi menin joskus tyhmyyksissäni ostaan kasan sellasia minimini FFVIII figuja. En tiedä oliko niistä sen vertaa iloa, kun oli käyny kaikki mahdolliset asennot läpi Seiferiä ja Squallia käyttäen, oli vaihtanu Zellin ja Chocobon osia keskenään ja silponu Rinoaa muutamaan kasaan.
Ehkä tuotan siitä joskus sarjakuvatarinan, jos saan kameran käyttöön...
Muuta en taidakaan omistaa. Paitsi tietenki ikivanhan Seifer-takkini, jota joskus käytin penkkariasuna ja kerran animeconissa. Vanha uskollinen, joskaa ei kovin tyylikäs väsäys, mutta en varmaan raaski koskaan luopua siitä, kun siihen liittyy paljon rakkaita muistoja. Silloiseen Coniin väänsin myös Gunbladen, mutta sen tuhosin, kun se vei liikaa tilaa matkatavaroissa. Joskus tulevaisuudessa olis haaveena tehdä kunnon Gunblade puusta. Sellanen oikeasti tyylikäs, eikä mikään kanaverkko-pizzalaatikko-jesariteippi kasa, kuten edellinen.
Netissähän on myynnissä vaikka mitä krääsää, mutta ne on toistaiseksi maksanu aivan liikaa. Ehkä sitten joskus, kun olen vanha ja rikas voin ostaa sellasen autenttisen Hyperionin seinäkoristeeksi.
|
|
|
| Mecia |
|
Oppipoika

Group: Plusmembers
Member No.: 6

|
| QUOTE ("Wulffi") | | Netissähän on myynnissä vaikka mitä krääsää, mutta ne on toistaiseksi maksanu aivan liikaa. Ehkä sitten joskus, kun olen vanha ja rikas voin ostaa sellasen autenttisen Hyperionin seinäkoristeeksi. |
Mitä olen katsonut netistä niin ainakin Hyperionilla on ollut hintaa oikeassa paikassa oikeaan aikaan noin 89$ (euroina suunnilleen saman verran, vähän vähemmän). Kyseessä oli metallinen ja yli metrin pituinen kapistus, joka oli ihan siinä kunnossa, että sillä olisi voinut tappaa jonkun. Samassa paikassa myytiin mm. Squallin asetta sekä Bleach aseita. Oli vain pakko huomauttaa.
Final Fantasy oheistuotteista ei itselläni ole kovinkaan suurta kokemusta. Jouluna piti ostaa kämppikselle lahjaksi Squallin koru ja sormus ja sitten sellainen mini gunblade, mutta se jäi. Harmi vaan, kämppikseni olisi varmaankin vannonut ikuista rakkauttaan minulle sen jälkeen. FF vaatteiden toteuttamista on tullut suunniteltua ja jossain vaiheessa toivottavasti pääsen vain kaavojen soveltamisesta ja piirtämisestä niin pitkälle, että jotain saan ihan ommeltuakin.
|
|
|
| Emmi |
|
Valkoinen maagi

Group: Unseen
Member No.: 13

|
Joskus aikoinaan hankin itselleni Seifer ja Laguna -figuurit.  Ikävä kyllä molemmat katosivat kauan sitten muuton yhteydessä rojujeni sekaan... Satuin tässä yhtenä päivänä löytämään Lagunan aseen ja Seiferin, vielä pitäisi löytää Seiferin gunblade ja itse Laguna. edit: Löytyihän se Lagunakin laatikkojen kätköistä. Ja unohdin mainita siskoltani joululahjaksi saamani Yoshitaka Amanon taidekirjat. Ne nyt eivät varsinaisesti ole Final Fantasy tuotteita, mutta toisessa kirjassa on myös Amanon FF-taidetta.
|
|
|
| Afeni |
|
Kristallien valtias

|
Tilasin juuri ikioman Balthierin Kukunorista. Mies heltyi lainaamaan siihen rahat yllättävän helposti, vaikka edelleen pitää Balthieria lipevänä hinttarina O_o En malta odottaa, että posti tuo lapun, jolla pääsen herran noutamaan omakseni. Pitääkin alkaa miettiä sopivaa kunniapaikkaa sille. Tietokonepöytä on niin täynnä tavaraa, ettei sinne mahdu ja kirjahylly on kovin kaukana... hmmm. Ja sitten tässä käy kuitenkin niin, että joudun jemmaamaan Baltsun sinne yöpöydän laatikkoon, kun mies ei halua katsella Fran-figuurin tahtoisin myös, mutta niitä ei Kukunorissa ollut... ainakaan nettikaupassa. Ehkä joskus myöhemmin sitten. Julisteetkin olisivat kivoja, mutta ehkä jätän ne tilaamatta, vaikka löytäisinkin. Niihin tuli mieheltä jyrkkä ei ja kun seinät eivät ole yksin minun...
|
|
|
| Kira |
|
Oppipoika

Group: Members
Member No.: 7

|
Jotain pientä olen taas ostanut. Tämänvuotisesta animeconista löysin pienen pienen Tidus-figuurin.  Tänään kävin myös ostoksilla Blippossa, sieltä mukaan tarttui Ashe-avaimenperä. Kukunorista kuolaan tätä figuuria. On vaan sen verran kallis, etten edes syvimmissä unelmissani tuohon viitsisi tuhlata rahaa. Vaikka on se kyllä hieno. 8)
|
|
|
| Afeni |
|
Kristallien valtias

|
Haluaisitko linkittää tuon kaupan? Voisi ainakin vilkaista, mitä siellä tarjotaan... tosin ei minulla koskaan ylimääräistä rahaa ole, mutta jos ihme tapahtuisi. Mahdolliset joulun ja synttärien tienoilla kertyvät rahat tosin pitää nyt säästää uuteen Potteriin ja FFXII: Revenant wingsiin. Sitten ihmetelläänkin taas, miksei ole varaa edes syödä x) Mutta juu, olisin siitä huolimatta kovasti kiinnostunut kaupan tarjonnasta. Olen kovasti haaveillut moogle- ja chocobo-pehmoleluista. Myös Vivi olisi oikein ihanan suloinen <3 Sitten kuulin, että eräällä tutulla on hotpantsit, joissa lukee takana "Kupo!" Sellaiset olisi ihan pakko saada... ja sitten toiset, joissa lukisi "Kweh!" (Sivumennen sanoen mies oli kyllä sitä mieltä, että ne ovat täydellinen turn off, mutta ongelmahan on hänen eikä minun  ) Mitähän vielä... ehkä olen taas hiljaa. Haluaisin melkein kaiken FF-sälän, mitä tarjolla on, mutta edes puoliin ei ole varaa.
|
|
|
 Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|