DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Viekää paperit pois, ja sassiin sittenkin
Geokata Hunter
Posted: Jan 12 2010, 07:41 PM

Goldscythe

Group: Plusmembers
Member No.: 95

Oon ihan toivoton piirtäjä, vaikka muutama huti löytyykin omalta, kullan ja kaverin seinältä. Tässä muutamia räpellyksiä.

Revengeful Mistresses Poster
Yhteen Naruto-tyyliseen originaaliin tehty kuva, aika fail, koska mittasuhteet mättää väkisinkin.

Revengeful Mistresses 2
Saman tarinan yhä keskeneräinen kakkososa. Ja tässä sitten on eniten hahmoja mitä oon ikinä saanu paperille. Perspektiiviä tässä ei ole, kuten edellisessä, joten fail -leima läjähtää myös.

Mallipiirros Tala Valkov (Beyblade 2000)
Tämän sentään osaan.

Mallipiirros Tala Valkov (Beyblade G-Revolution)
Tätä kossaan.

Nike
PhotoImpression 5 kuvanmuokkaus. Kuuden tunnin urakka. Koska kolmen tunnin jälkeen valmis ja kone tilttasi.

Puuma
Tein pikkusiskolleni lahjaksi, unohdan lahjakkaasti pimun synttärit joka kerta. Hei, olin viime vuonna vaan pari päivää myöhässä!

Ávila
Tämä on myyty, keräsin rahaa Espanjan matkaan (joka oli syvältä) Mustavalkoinen siitä syystä että skannerini kiukuttelee liki yksväristen töitten kanssa... Uskokaa pois, värillisenä paaaaljon parempi.

Air Dragon
Pohjalle peitevärillä sinistä, sitte hinkutetaan kauheella vaivalla valkosta vahaväriä päälle ja sit raaputetaan se neulalla tai harpilla pois. Sotkusta ja veen tarkkaa hommaa.

Mallipiirros Sabaku no Gaara (Naruto)

Gaara of the Desert (Naruto)

Lars Alexandersson (Tekken 6 - Bloodline Rebellion)
Ruottalainen ja niin maan perusteellisesti hottis. Sama ääninäyttelijä ku Tsengillä. Junichi Suwabe. Virheitä on koska tää on tehty reilusti ennen ku peli tuli ja tarkempia kuvia hemmosta
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1068 seconds | Archive