InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Register Now

Pages: (3) [1] 2 3  ( Go to first unread post )

Emmin piirustuksia
Emmi
Posted: Apr 27 2007, 01:18 PM

Valkoinen maagi

Group: Unseen
Member No.: 13

Afeni
Posted: Apr 27 2007, 02:30 PM

Kristallien valtias

Group: Undying
Member No.: 1

Aivan ihana tuo sarjakuva. Olkoonkin ehkä lapsellinen, niin minusta se on todella söötti. Vain moogle kalastaisi kupo-pähkinällä, mutta juuri niin hän tekisi. Miksikö? No, kupo-pähkinät ovat maailman parasta ruokaa!

Jepjep, se oli aivan loistava sarjakuva smile.gif

Tykkäsin muutenkin piirustuksistasi. Sinulla on selvästi oma tyylisi piirtää hahmoille kasvot. Sen takia ne eivät näytä ihan siltä, miltä peleissä, mutta ovat kuitenkin tunnistettavia. Minusta on hienoa huomata, jos jonkun ihan oma tyyli paistaa jokaisesta piirroksesta läpi. Jopa tuossa mallista piirretyssä Eikossa (josta näin sivumennen sanoen pidin myös) on minusta jotakin samaa kuin muissa kuvissasi.

Eli minä tykkäsin sinun kynäsi jäljestä. Toivottavasti saat joskus lisää piirustuksia tänne ja ficcejäkin olisi tietenkin kiva lukea ^^;
Emmi
Posted: Apr 27 2007, 09:38 PM

Valkoinen maagi

Hehe. Hutaisin sarjakuvan joskus pelatessani FFIX:ä ensimmäistä kertaa. Mooglet oikein hyppivät silloin silmissä. laugh.gif

Ylitin muuten jo itseni laittamalla nämä tänne. Yleensä en näytä tekeleitäni kenellekään, enkä varsinkaan näin keskeneräiseksi jääneitä. blink.gif
Afeni
Posted: Apr 27 2007, 11:55 PM

Kristallien valtias

Hienoa, hienoa smile.gif

Kun ensimmäisen kerran julkaisee jotain, niin se jännittää kamalasti... tai ainakin itse suunnilleen järsin kynnet kokonaan irti ja revin vielä hiuksetkin päästäni silkasta jännityksestä. Oikeastaan voisi puhua pelosta, koska epäilin saavani murskaavaa kritiikkiä.

Mukavaa, että julkaisit nämä kuvat täällä. Minä ainakin näkisin mielelläni enemmänkin, kunhan kerkiät lisää piirrellä ^^
Kitsunebi
Posted: May 1 2007, 08:57 PM

Valkoinen maagi

Group: Plusmembers
Member No.: 10

Tosi hyvä toi sarjakuva biggrin.gif tykköäsin kanssa siitä, mikä se oli , siit yuffiest<a siinä oli mun mielestä hyvä idea:)
Emmi
Posted: May 14 2007, 10:41 AM

Valkoinen maagi

En saanut yöllä unta ja raapustelin aamuyön pikkutunteina Eikon ja Vivin.

Tällä kertaa en unohtanut Eikon sarvea... biggrin.gif
Afeni
Posted: May 14 2007, 10:44 AM

Kristallien valtias

Oijoi, Eiko ja Vivi ovat kummatkin oikein suloisia. Yleisesti ottaen olen pitänyt Eikoa rasittavana kakarana, mutta tuosta kuvasta välittyy aivan toisenlaiset tunnelmat. Hienosti olet onnistunut heidät kummatkin piirtämään ^^

Sinulla taitaa olla jotain laadukkaampaa paperia käytössä. Itse piirtelen tällä hetkellä tulostuspaperille, eikä se aina tunnu parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta. Haluatkos kertoa, mitä paperia kenties käytät ja onko se kamalan kallista? (Olen siis tyytynyt tulostuspaperiin, kun tuntuu, että opiskelijalla on tärkeämpiäkin rahareikiä kuin kalliit piirustuspaperit.)
Emmi
Posted: May 14 2007, 10:54 AM

Valkoinen maagi

Tuo kyseinen paperi ei kyllä paljon maksanut, sillä se on Virosta ostetusta piirustuslehtiöstä. rolleyes.gif Lehtiö on siis ilmeisesti myös valmistettu Virossa.
Aryachia
Posted: Jan 1 2008, 09:38 PM

The forgotten High Summoner

Member No.: 19

Värejä olisin vähän kaivannut enemmän mutta ihania piirroksia. Minun fan-arttiani ei täällä varmaan tulla pitkään aikaan näkemään kuten olen monta kertaa sanonut ja minusta on kiva tiirailla muiden töitä.

Piirrustustapasi on hieno, samalla yksinkertainen mutta aidon näköinen. Minä yritän aina ihan liikaa biggrin.gif
Emmi
Posted: Jan 2 2008, 09:17 AM

Valkoinen maagi

Kiitos kommentistasi. smile.gif

Olin ilmeisesti onnistunut poistamaan yhden kuvan photobucketista. Sitä ei löytynyt enää koneeltakaan, joten poistin linkin listasta.
Lisäsin alkuperäiseen viestiin myös linkit piirustushaasteet -topicissa postaamiini kuviin.

Niin ja löysin pari uutta kuvaa koneen uumenista. Hutaisin ne kesällä vain harjoitellakseni koneella värittämistä, mutta kaipa ne silti voi tänne laittaa.. rolleyes.gif

Cactoid
Fat chocobo
Moogle & flan
Afeni
Posted: Jan 2 2008, 01:32 PM

Kristallien valtias

Hehee, oikein hauskoja ja hienoja nuo uudet laugh.gif

Cactoidista minulle tuli heti mieleen FFXII:n cactuarit ja erityisesti se, joka piti metsästää. Tosin sillä saattoi olla kukka päässä, mutta kuitenkin näyttää kovin samanlaiselta smile.gif

Fat Chocobo oli melkein pelottava. Huh, lähtisin kyllä karkuun, jos tuollainen tulisi veitsen ja haarukan kanssa vastaan. Moogle & flan oli myös oikein hauska. Yleisesti ottaen inhoan flaneja, koska tykkään mättää miekoin ja kirvein, mutta niihin pirulaisiin taiat tehoavat paremmin. Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että lusikka voisi olla hyvä ase, mutta melkoista hyytelöähän ne ovat, joten... biggrin.gif

Hyvä päivän piristys kyllä nämä sinun uudet kuvasi ^^
Emmi
Posted: Jan 2 2008, 01:42 PM

Valkoinen maagi

FFXII:n cactuarhan se on, tosin muistin otuksen nimen väärin. Cactite sen pitäisi olla... Cactoidilla on päässä palloja ja flowering cactoidilla tosiaan se kukka. Mutta eipä sillä nyt niin väliä ole... biggrin.gif
Piratesse
Posted: Jan 2 2008, 04:43 PM

Valkoinen maagi

Member No.: 21

Uu, söpöä! Jotenkin nyt vasta heräsin katsomaan nämäkin. Kuvissasi kaikissa on sellainen herttaisuus ja söpöys mukana, että katsoja sanoo väkisinkin AWW. Varsinkin Mooglet herättivät suuria fiiliksiä ja sarjis oli todella herttainen. Tykkäsin.

Emmi
Posted: Oct 25 2009, 10:16 AM

Valkoinen maagi

Nämä eivät todella ole mitään hienoja (eivätkä piirustuksia), mutta laitanpa nyt silti tänne. Tarkoitus oli tehdä jotain ihan muuta, mutta nuo muovautuivat melkein itsestään. laugh.gif

Chocobon poikanen seisoo // istuu
Black Mage

Afeni
Posted: Oct 25 2009, 10:24 AM

Kristallien valtias

OMG O_O

Hei, kerro, miten olet nuo tehnyt! Vai eivät ole hienoja?! Nuohan ovat aivan mahtavia! Tee vielä moogle?

Ainakin minä tykkään noista todella paljon. Voisin täyttää tämän kämpän tuollaisilla pikkupatsailla (vai miksi noita pitäisi kutsua?), ellei mies luultavasti ilmaisisi asiasta eriävää mielipidettä.

Mutta niin kerro prosessista. Mitä tarvikkeita ja kuinka paljon? Millainen budjetti? Mistä hankit tarvikkeet? Miten noita tehdään?

Haluan kokeilla myös laugh.gif

Ovat kyllä ihania <3
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (3) [1] 2 3 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3540 seconds | Archive