InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

Kitsunebin sotkut
Kitsunebi
Posted: Mar 9 2011, 11:36 PM

Valkoinen maagi

Group: Plusmembers
Member No.: 10

Linkitänpä devasta näitä töitä kun en osaa laittaa niin että ne näkyis suoraan tästä sivusta 8)
Minä en käytä KOSKAAN mallia.

Tsunade-sama 1
Tää on piirretty noin kolme tuntia sitten. Tosi nopee suttu. Puol tuntia meni 8) (Narutosta)

Tsunade-sama 2 Joululomalla piirretty. Meni varmaan joku pari tuntia tän piirtämisessä. Halusin tehdä dynaamisen kuvan.

hampuli 2 Piirretty tammikuussa 8)

Hampuli 1 Hui! Joulukuussa 2009 piirretty :'D

Kabuchimaru
Hahmo on Narutosta. 2010 keväällä piirretty :)

Sarjakuva yrityksen kansi
Tän tein Joulukuussa 2009. Sillon sain piirtiksen.

Tsunade-sama makaa.
Tääkin on joulukuussa 2009 piirretty :'D

Inuyasha
Piirretty samana päivänä kuin tuo aiempi Tsunade-sama. Eli siis 26.12.2009

Lisäilen tänne vielä jos jaksan :D
Afeni
Posted: Mar 10 2011, 07:31 AM

Kristallien valtias

Group: Undying
Member No.: 1

Periaatteessa jaottelu menee niin, että FF-kuvat laitetaan Ateljeen puolelle ja muihin aiheisiin liittyvät Taiteilijan takahuoneeseen ;D Ehkä voisit tehdä Ateljeeseen oman topicin (ellei sinulla ole, en nyt suorilta muista) ja siirtää nuo FF-kuvat sinne.

Enivei, tykkään piirrostyylistäsi. En tiedä, olenko sitä aiemmin sanonut, mutta tosiaan tykkään siitä. Ylipäätään minusta tekemäsi kuvat ovat kivoja ja toimivia.

Sekin on taito sinänsä, ettei käytä ollenkaan mallia. Itse joudun melkein joka kuvaan ainakin tarkistelemaan yksityiskohtia vaatteista tms. jos en muuten mallia käytäkään x)

Kiva, että laitoit kuviasi tänne ^^
Kitsunebi
Posted: Mar 10 2011, 09:54 AM

Valkoinen maagi

No mä aattelin että turhaa kahta topiccia on tehdä. Mut kaipa mä ne voin siirtää. 8)

Siis mäkin saatan välillä joutua katsomaan niitä vaatteita, siis hahmoissa joita en usein piirrä. Mut varsinkaan asentoa en tykkää ottaa mallista, tietenkin ekaa kertaa hahmoa piirtäessä pitä saada ne kasvot haltuun. :D
Kitsunebi
Posted: Mar 10 2011, 09:57 AM

Valkoinen maagi

Tifa 1 Tää on piirretty joskus viime kesänä. Virheitä on TODELLA paljon. Tossa sivussa lukee se päivämäärä koska on lisätty sivustolle.

Lulu Tämäkin on piirretty viime kesänä.

Vivi Yritin värittää vesiväreillä. Siinä en todellakaan ole hyvä. Tämäkin on viime kesänä tehty.

Tifa 2
Tää on tehty noin puol tuntia sitten :D Piirtiksellä. Normi Tifa.

Vivi ja moogle. Kalenterikuva.
Afeni
Posted: Mar 11 2011, 10:56 AM

Kristallien valtias

No, siitä voidaan tietysti keskustella, onko nykyisessä systeemissä järkeä ja tarvittaessa sitä muuttaa, mutta mennään nyt toistaiseksi nykyisten sääntöjen mukaan x) Ennen Awardseja ei nyt kannata tehdä mitään erityisiä muutoksia, mutta niiden jälkeen asiaa voidaan tosiaan harkita.

Se on kyllä ihan totta, että pakkohan ne kasvot on ottaa haltuun x) Toisilta se varmaan käy helpommin kuin toisilta. Sinulta tosiaan tuo mallitta piirtäminen näyttää sujuvan hyvin.
Kitsunebi
Posted: Jun 21 2011, 10:12 PM

Valkoinen maagi

No nyt lisään tän yhden kuukaden sitten piirretyn Fan artin Vierasta red magena. Kuvassa on ihan hirmusti virheitä, mutta tykkään siitä kuitenkin.

Red mage viera
Afeni
Posted: Jun 21 2011, 10:19 PM

Kristallien valtias

Awwwh, minusta tuo on ihana. Yleisesti ottaenkin tykkään vieroista kovasti.

En osaa sinällään hakea kuvista vikoja (ellei ole jotain tosi pahasti silmiin pistävää juttua), joten en tässäkään huomannut mitään kovin erityistä. Tykkään värityksestä ja viera näyttää vieralta. Nätti nainen smile.gif

Heti tuli mieleen, että olisi kivaa lukea tarinaakin kyseisestä hahmosta xD (Minäkö muka fanitan vieroja?)
Kitsunebi
Posted: Jun 21 2011, 10:44 PM

Valkoinen maagi

Haha. Kiitos. Mutta kyllä tuossa on ihan helpostikin huomattavia virheitä.

Ja , joo, et oo yhtään viera fani, en mäkään xD

Onkohan täällä Kristallimaailmassa muita Vierojen faneja?
Kitsunebi
Posted: Jul 10 2011, 01:51 AM

Valkoinen maagi

Haa. Lisäänpäs nyt tännekin yhden Final fantasy fan artin biggrin.gif Onhan niitä nyt tullu tehtyä mut en oo laittanut niitä melkeinpä mihinkään~

Nu mou of the death

Tässä on nu mou rotua oleva hyyppä. Tää perustuu mun pelissä tekemään alkemisti ammattia olevaan nu mouhun jolla tapan kaikki death taialla biggrin.gif Tää on siis piirretty eilen. 9.7.2011
Afeni
Posted: Jul 10 2011, 09:29 AM

Kristallien valtias

Hei tosi hieno Nu Mou! Ehkä kuvan piirustuksesta olisi voinut tähdätä vielä hieman paremmin, jotenkin häiritsee varjo kuvan alareunassa, mutta toisaalta tuo on pikkujuttu.

Joka tapauksessa itse piirustus on minusta hyvin onnistunut. Nu Moun tunnistaa ja nimestään huolimatta se näyttää jotenkin herttaiselta. Jos joskus innostut värittämään tämän, laita ihmeessä sekin versio näkyville. Voin nimittäin kuvitella, että tuo näyttäisi väreissä erittäin hyvältä smile.gif
Kitsunebi
Posted: Aug 4 2011, 06:57 PM

Valkoinen maagi

Vivi hautausmaalla

Vivi siellä Black mage kylän hautausmaalla. Otin paljon vapauksia ku tota piirtelin.. Kuuntelin sitä Dalin kylän teemamusaa ja sit oli pakko piirtää Vivi 8)

Kitsunebi
Posted: Aug 9 2011, 10:27 PM

Valkoinen maagi

Random Vivi
Random Vivi piirros jonka piirsin tossa eilen tylsyyttäni :) Luonnosmainen 8)

Suttuinen Tsunade-hime
Tässä Tsunade-sama jonka piirsin eilen, niitä tuli piirrettyä muutama, mutta tää on mun mielestä kivoin :)
Kitsunebi
Posted: Aug 20 2011, 06:20 PM

Valkoinen maagi

Relm

Siinä on sitten Relm Arrowny Final Fantasy kutosesta :) Virheitä on vaikka muille jakaa... Ja se näyttää liian vanhalta.

Halusin vesivärejä käyttää pitkästä aikaa, enpä edelleenkään osaaaaa.
Nami
Posted: Aug 21 2011, 08:04 AM

Makokäsitelty jenovasirkka

Member No.: 23

Vaikken hahmoa tunnekaan, mun on pakko tulla sanomaan, että vartalon asento ja suhteet on tosi onnistuneet. En mä lähtis väritystäkään haukkumaan, vesiväri sopii tollaseen hahmotteluun. Muutenkin näitä sun viimeaikaisia töitä katsellessa tulee sellainen olo, että tällanen "hahmottelutyyli" sopii sulle erittäin hyvin. Tuo Random Vivi ja Tsunade-sama oli kans onnistuneita. Jos saan antaa kehitysehdotuksen, niin kasvojen piirtämistä voisit ehkä harjoitella lisää? Sulla alkaa kuitenkin olla tuo vartalo hallussa (kuulostipas epämääräiseltä). Oikeesti tuijotin tota Relmin asentoa pitkään ja arvioivasti ja totesin, että ei voi mitään, se on tosi hyvä.
Kitsunebi
Posted: Aug 21 2011, 02:17 PM

Valkoinen maagi

Mun ikuiset viholliset. Kasvot ja kädet :'D Kyllä mä muutenkin tarviin vielä RUUUUUTKASTI harjotusta.
Ja toi hahmottelutyyli on kyllä hyvä jos on sellanen laiskimus ku minä :'D Mä en ikinä jaksa yrittää piirtää erityisen selkeesti. Ja sitäpaitsi, mun mielestä ne näyttää paremmalta yleensä tollasina vähän suttasina ku sit ihan siistittyinä :)
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Register for Free

Topic OptionsPages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3067 seconds | Archive