Enjoy forums? Start your own community for free.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to LQHS. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Forum Rules Les règles

Volant Logitech Driving Force PS2/PC USB, À vendre
DwEaR
Posted: Aug 13 2006, 09:30 AM

Le summum du No-life dans la LQHS

Group: Vice-Prez
Member No.: 20

Salut, j'ai un volant pour PS2/PC de Logitech, c'est un Driving Force avec feedback.

Il est pareil comme le modèle "Pro" sauf qu'il n'a pas le shift knob et joue seulement en mode 200 degré, mais les jeux 900 degré sont vraiment rare. Le modèle pro coute 179.99$ + tx chez Futureshop.

Voici mon modèle (celui du bas) avec la liste de jeux compatibles officiel (d'autres jeux sont aussi compatible mais non testé par Logitech). http://www.logitech.com/promotions/promo.c...&contentid=7873

Il est USB et compatible autant sur PS2 que sur PC.

Il vient aussi avec le Lap Attachment for Force Feedback Wheels : http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=5052

Vous pouvez donc jouer dans le confort de votre sofa sans avoir a vous préoccuper d'avoir une table.

Pour le prix, je demande 60$, je suis pas pressé. Il est dans une condition vraiment impeccable, utilisez très rarement. Je l'ai payé l'an passé neuf pour plus de 100$.

--------------------
user posted image

Atlanta General Manager : Still looking for the Cup !

Négociation du 1er février 06 avec la Floride :

*¤‡- L4uR3nT -‡¤* Jtadore EmY [Drunk-Lards] since 2003 Pensée du jour © : Belle défaite ce soir, 8-2, au pire Théo est bon. dit :
McGrattan stun penis

¶¦¬) ~ fr£d ~ B£tsi£ j£ t'@im£ à la folie dit :
ouin mais ses mon penis
DwEaR
Posted: Aug 17 2006, 01:23 PM

Le summum du No-life dans la LQHS

Group: Vice-Prez
Member No.: 20

vendu

--------------------
user posted image

Atlanta General Manager : Still looking for the Cup !

Négociation du 1er février 06 avec la Floride :

*¤‡- L4uR3nT -‡¤* Jtadore EmY [Drunk-Lards] since 2003 Pensée du jour © : Belle défaite ce soir, 8-2, au pire Théo est bon. dit :
McGrattan stun penis

¶¦¬) ~ fr£d ~ B£tsi£ j£ t'@im£ à la folie dit :
ouin mais ses mon penis
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | Discussion Générale | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Register for Free

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1081 seconds | Archive
©Guillaume Taillefer & Jean-François Harvey 2005.