View Full Version: Mencarik Tempat Repair Sport Rim Bengkok

.: KPPSIM / S.I.C Malaysia ~ No. Pendaftaran R.O.S : 2117-09-PPG :. > Carian @ S.I.C > Mencarik Tempat Repair Sport Rim Bengkok


Title: Mencarik Tempat Repair Sport Rim Bengkok
Description: area KL-Seremban..


Ebal82 - February 16, 2010 11:43 AM (GMT)
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

dengan segala hormatnya saya ingin meminta bantuan kekawan semua nak mencari tempat repair sport rim yg telah bengkok...

pkhidmatn dengan harga yg sangat memuaskan...area KL-seremban.....skali wat balancing baru perasan spender keto den dah bengkok...adeehh tolong eh...

sms 013-651599834

raimyyy - February 16, 2010 01:31 PM (GMT)
rasanya kat kedai taya ada...tp mahal skit rasanya....sebab diorang pon hantar kat bengkel....bengkel tu yg kurang pasti kat maner....tp rasanya hantar kedai taya senang skit...sebab nak repair sport rim kena bukak taya...

maelzx - February 16, 2010 01:34 PM (GMT)
kepong: http://www.zerotohundred.com/newforums/cha...-centre-11.html

subang jaya: http://www.lelong.com.my/Auc/List/2007-01D...h-Sport-Rim.htm

lagi satu mekanik aku cakap leh hantar kilang BSA terus untuk repair. tak silap kat rawang. lagi bagus katanya ... tak tau lah aku.

dabelayerradiator - February 16, 2010 02:34 PM (GMT)
salam,
ada satu tempat member aku (PMC/P.biz) pergi ke kedai d tmn sg besi.
exact lokasi tu tak pasti, tp aku leh paste map link dari toll sg besi

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d...8,0.027595&z=15

arm84 - February 16, 2010 05:57 PM (GMT)
bal paling dekat n senang

g=hantar kat yu lek kedai tayar bt caves

4G67 - February 17, 2010 12:32 AM (GMT)
hantar kat wah seng setapak pun bole......

ZAM_TN - February 17, 2010 01:07 AM (GMT)
kek senawang tu....
modern tayar...
pon bleh jugak,,,

Ebal82 - February 17, 2010 11:29 AM (GMT)
fuyooo...byk list,..tq kengkawan,.... berseri blk spenda keto den.hhuhu..arigato2..syukran jazilan... :wub: ^_^

Ebal82 - February 17, 2010 12:28 PM (GMT)
QUOTE (maelzx @ Feb 16 2010, 09:34 PM)
kepong: http://www.zerotohundred.com/newforums/cha...-centre-11.html

subang jaya: http://www.lelong.com.my/Auc/List/2007-01D...h-Sport-Rim.htm

lagi satu mekanik aku cakap leh hantar kilang BSA terus untuk repair. tak silap kat rawang. lagi bagus katanya ... tak tau lah aku.

kat mane kilang bsa kt rawang??

fakhruddin - February 17, 2010 06:27 PM (GMT)
bal... kat setapak ade jugak... kedai tu mmg tmpt repair sport rim je...
harge pun murah... tapi kne bwk rim je la.. sbb die bukan kdai tyr...
tapi klau nk bkk rim dkt sebelah kedai die ade jugak..
upah bukak je la...

Ebal82 - February 18, 2010 12:06 AM (GMT)
QUOTE (fakhruddin @ Feb 18 2010, 02:27 AM)
bal... kat setapak ade jugak... kedai tu mmg tmpt repair sport rim je...
harge pun murah... tapi kne bwk rim je la.. sbb die bukan kdai tyr...
tapi klau nk bkk rim dkt sebelah kedai die ade jugak..
upah bukak je la...

kat sblh mane??...kc la direction... ^_^

4G67 - February 18, 2010 12:13 AM (GMT)
QUOTE (Ebal82 @ Feb 18 2010, 08:06 AM)
QUOTE (fakhruddin @ Feb 18 2010, 02:27 AM)
bal... kat setapak ade jugak... kedai tu mmg tmpt repair sport rim je...
harge pun murah... tapi kne bwk rim je la.. sbb die bukan kdai tyr...
tapi klau nk bkk rim dkt sebelah kedai die ade jugak..
upah bukak je la...

kat sblh mane??...kc la direction... ^_^

dekat wah seng la tu kot....

Din's FUN CLUB - February 18, 2010 02:10 AM (GMT)
ye betol wah seng ader buat rim bengkok jgk..

fakhruddin - February 19, 2010 09:47 AM (GMT)
wah seng xslp...
btl la 4g67 ckp tu kot...

4G67 - February 19, 2010 10:18 AM (GMT)
QUOTE (fakhruddin @ Feb 19 2010, 05:47 PM)
wah seng xslp...
btl la 4g67 ckp tu kot...

BETUL KER TAK BETUL KER.....

tapi aku baca kain rentang yang tersangkut kat kedai wah seng....




* Hosted for free by InvisionFree