View Full Version: Perkhidmatan Sedut Najis

.: KPPSIM / S.I.C Malaysia ~ No. Pendaftaran R.O.S : 2117-09-PPG :. > Jualan @ S.I.C [Bukan Automotif] > Perkhidmatan Sedut Najis


Title: Perkhidmatan Sedut Najis


abang_buttak - April 30, 2010 05:33 PM (GMT)
seperti tajuk di atas.

saper2 yg tangki najisnya dah penuh, hampir penuh, tak penuh tapi memerlukan khidmat sedut najis, kontek2 la aku... harga bergantung pada budi bicara kepandaian masing2....

sekian terima kasih...

saga_ny - May 1, 2010 03:26 AM (GMT)
BUMP.......

:wub: :wub: :wub:

Jgn biarkan rumah anda diselubungi misteriiii.....

eone_MAR908 - May 2, 2010 07:43 PM (GMT)
terbaeeekkk!

abang_buttak - May 3, 2010 05:09 AM (GMT)
bump!

asal taik jadik duit....

roketx - May 3, 2010 07:36 AM (GMT)
pergh...terbaekkkkkk lasss

nak memerut pun kena duit, inikan pulak nak sedut

en.zulkifle - May 3, 2010 10:09 AM (GMT)
QUOTE (abang_buttak @ May 3 2010, 01:09 PM)
bump!

asal taik jadik duit....

tak kisah janji halal.. taik ayam pun boleh buat duit.. buat baja.. lagi mahal taik kelawar ooOO...

awal77 - May 4, 2010 01:27 AM (GMT)
:lol: :lol: :lol: adeh..kalau dah kena baru kelam kabut nak cari...ni ada ada ni..simpan lah no tu ye ;)

arie_kucer - March 12, 2013 03:58 PM (GMT)
QUOTE (abang_buttak @ May 1 2010, 01:33 AM)
seperti tajuk di atas.

saper2 yg tangki najisnya dah penuh, hampir penuh, tak penuh tapi memerlukan khidmat sedut najis, kontek2 la aku... harga bergantung pada budi bicara kepandaian masing2....

sekian terima kasih...

brooo suruh contact..tapi no phone tak bg...call sya 0142347693..kalau tak angkat sms dulu

erman - March 14, 2013 02:19 PM (GMT)
QUOTE (arie_kucer @ Mar 12 2013, 11:58 PM)
QUOTE (abang_buttak @ May 1 2010, 01:33 AM)
seperti tajuk di atas.

saper2 yg tangki najisnya dah penuh, hampir penuh, tak penuh tapi memerlukan khidmat sedut najis, kontek2 la aku... harga bergantung pada budi bicara kepandaian masing2....

sekian terima kasih...

brooo suruh contact..tapi no phone tak bg...call sya 0142347693..kalau tak angkat sms dulu

sape tuan tanah ni...


kompius aku :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:




* Hosted for free by zIFBoards