Duvidas
| Yumi |
|

You have no bravery to know the truth.

Group: Members
Member No.: 29

|
| QUOTE (Hiei @ Jun 30 2005, 07:39 PM) | Mulher se diverte com cada coisa... . Até hoje nunca descobri a graça desses numeros de post |
Bem, na verdade, nem eu entendo muito "^^
--------------------
Those of you who reflect me, I probably look like I'm really in pain right now. However, please don't go killing me...  Until I've completely closed my eyes for real.
|
|
|
| Ravena |
|

..Cause you will hate yourself in the end

Member No.: 8

|
| QUOTE (Last Star @ Jul 1 2005, 01:23 PM) | | QUOTE (Yumi @ Jun 30 2005, 09:53 PM) | | QUOTE (Hiei @ Jun 30 2005, 07:39 PM) | Mulher se diverte com cada coisa... . Até hoje nunca descobri a graça desses numeros de post |
^^LizA^^
|
É, mas eu tou deixando me levar mesmo. Não tou muito aí pro número de posts. Por sinal, uma dúvida. A gente não pode deletar um post não?! Pode ser uma dúvida besta, mas eu não vi nenhum botão pra isso, e quando a gente edita e apaga o que escreveu, diz que não pode postar.
|
Não dá, não... Só dá pra editar mesmo. Só os admin podem deletar posts.. Mais vc me fala qual post vc quer apagar que eu apago pra vc
--------------------
. By me This is the first thing I remember; Now it's the last thing left on my mind. Afraid of the dark, Do you hear me wishper? An empty heart replaced with paranoia.
I'm so lost.. I'm barely here I wish I could explain myself, but words escape me. It's too late to save me..
You're too late...
|
|
|
| Last Star |
|

[I've just a seen a face...]

Group: Admin
Member No.: 71

|
| QUOTE (Ravena @ Jul 1 2005, 03:58 PM) | | QUOTE (Last Star @ Jul 1 2005, 01:23 PM) | | QUOTE (Yumi @ Jun 30 2005, 09:53 PM) | | QUOTE (Hiei @ Jun 30 2005, 07:39 PM) | Mulher se diverte com cada coisa... . Até hoje nunca descobri a graça desses numeros de post |
^^LizA^^
|
É, mas eu tou deixando me levar mesmo. Não tou muito aí pro número de posts. Por sinal, uma dúvida. A gente não pode deletar um post não?! Pode ser uma dúvida besta, mas eu não vi nenhum botão pra isso, e quando a gente edita e apaga o que escreveu, diz que não pode postar.
|
Não dá, não... Só dá pra editar mesmo. Só os admin podem deletar posts.. Mais vc me fala qual post vc quer apagar que eu apago pra vc
|
Ah, tá. Valeu. Bom, na verdade era só uma dúvida, não quero apagar nenhum não. XD Já quis antes, mas editei e pronto.
--------------------
 HOT²!We all live in a yellow submarine...
|
|
|
| Ravena |
|

..Cause you will hate yourself in the end

Member No.: 8

|
| QUOTE (Last Star @ Jul 1 2005, 07:06 PM) | | QUOTE (Ravena @ Jul 1 2005, 03:58 PM) | | QUOTE (Last Star @ Jul 1 2005, 01:23 PM) | | QUOTE (Yumi @ Jun 30 2005, 09:53 PM) | | QUOTE (Hiei @ Jun 30 2005, 07:39 PM) | Mulher se diverte com cada coisa... . Até hoje nunca descobri a graça desses numeros de post |
^^LizA^^
|
|
|
Ah, tá. Valeu. Bom, na verdade era só uma dúvida, não quero apagar nenhum não. XD Já quis antes, mas editei e pronto.
|
Não tem de que.
--------------------
. By me This is the first thing I remember; Now it's the last thing left on my mind. Afraid of the dark, Do you hear me wishper? An empty heart replaced with paranoia.
I'm so lost.. I'm barely here I wish I could explain myself, but words escape me. It's too late to save me..
You're too late...
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|