| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today. Learn More · Register Now | Welcome to Willemsworld. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (3) [1] 2 3 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| choekiewoekie |
Posted on Sep 15 2004, 08:42 AM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 47 Member No.: 8 Joined: 26-July 04 |
Er zijn veel variaties op het thema, welke krant vindt je het best, welke lees je het liefst, welke krant lees je meestal... Maar goed, heb er maar eentje gekozen.....
|
| choekiewoekie |
Posted on Sep 15 2004, 08:43 AM
|
|
Trouw!
|
| The Arowak Indian |
Posted on Sep 23 2004, 03:30 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 133 Member No.: 10 Joined: 27-July 04 |
Hmm de enige krant waarp ik een abbonnement heb is de krant van de ncpn, www.ncpn.nl, Manifest. VErder lees ik solidair van de pvda uit belgie, www.solidair.be
Verder koop ik weleens een trouw of volkskrant. Laats een algemeen dagblad gekocht. IK koop en lees alleen kranten voor speciefiek nieuws. De rest lees ik op het interent of hoor het van andere mensen. Kortom ik heb niet gestemd. Mar leuk idee. Moet toch eens wat meer kranten lezen. |
| Makenshi |
Posted on Sep 27 2004, 02:21 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 85 Member No.: 3 Joined: 25-July 04 |
ik lees het Noordhollands Dagblad, maar die staat er niet bij :'(
|
| Willem |
Posted on Sep 28 2004, 12:07 PM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 278 Member No.: 1 Joined: 25-July 04 |
Meestal op internet; verder de Leeuwarder Courant, Friesch Dagblad, Sawn Stjerren nijs (gemeentelijke blad), NCPN manifest, nieuws.nl, planet ect ect
|
| RodeWijn |
Posted on Sep 28 2004, 02:19 PM
|
|
Newbie Group: Members Posts: 7 Member No.: 7 Joined: 26-July 04 |
het NRC is een geoed krant om te lezen als communist. Het NRC is namelijk een krant voor kapitalisten. Di hebben geen behoefte aan propaganda MAAR AAN DE MEEST OBJECTIEVE INFORMATIE. De andere kranten zoals het dagblad vh noorden en de telegraaf zijn er voor de mooie woorden en indoctrinatie en propaganda om het volk dom te houden. Als je wilt weten wat de klassevijand denkt, lees dan hun kranten: NRC en Financieel Dagblad!
|
| choekiewoekie |
Posted on Oct 11 2004, 04:08 PM
|
|
|
| Willem |
Posted on Oct 24 2004, 03:42 PM
|
||
|
Er is ook nog een wereld achter die Randstad Choekiewoekie Tsja kranten ik kan het actuele nieuws ook via teletekst of i-net lezen dat ik dus ook doe, ik lees wel regelmatig de Leeuwarder Courant (onze provinciekrant). |
||
| Rebel |
Posted on Oct 25 2004, 09:15 PM
|
|
Member Group: Members Posts: 10 Member No.: 9 Joined: 27-July 04 |
Trouw lees ik altijd de Trouw... misschien wel de beste krant van Nederland. Maar vanuit journalistiek perspectief, vanuit politiek perspectief zijn kranten als NRC en FD inderdaad DE kranten die je aandacht als communist moeten trekken. Maar net als de Volkskrant dreigt Trouw af en toe af te zakken naar journalistiek van het riool, naar het niveau van commercie. Nee, hoor was toeval volgens de redactie dat tot tweemaal toe de Trouw vier pagina's lang eenderde van de ruimte beschikbaar stelde aan sense and simplicity van Philips en vervolgens niks meldde over de staking bij Philips op Prinsjesdag. Over simplicity gesproken!
|
| iskra |
Posted on Oct 29 2004, 03:57 PM
|
|
Genosse Iskra Group: Members Posts: 51 Member No.: 4 Joined: 25-July 04 |
IJmuider Courant, de Hofgeest en nog meer van die lokale krantjes
|
| Tommy the Commy |
Posted on Nov 2 2004, 12:06 AM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 72 Member No.: 14 Joined: 1-November 04 |
NRC Handelsblad, goede, objectieve krant, staat veel informatie in. Ik raak er niet van uitgelezen. En gelukkig hoef ik het abonnementsgeld niet te betalen.....
|
| vegitariankababflap |
Posted on Nov 2 2004, 07:41 AM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 142 Member No.: 12 Joined: 29-October 04 |
de volkskrant en t AD. en ook t leidsch dagblad, dat vind ik helemaal een goede.
regionaal nieuws vind ik ook iets interessanter dan iets dat bijv. in drenthe of groningen gebeurt. |
| Tommy the Commy |
Posted on Nov 5 2004, 08:36 AM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 72 Member No.: 14 Joined: 1-November 04 |
Wie heeft er nou voor het Reformatorisch Dagblad gekozen?
|
| Willem |
Posted on Nov 5 2004, 09:53 AM
|
||
|
Is dat niet zo'n krant met een sterk Christelijke achtergrond? |
||
| iskra |
Posted on Nov 5 2004, 01:38 PM
|