View Full Version: Cloud Tower Witch quiz

Winx Club > Winx Show Talk > Cloud Tower Witch quiz


Title: Cloud Tower Witch quiz


Charra Loon - February 12, 2005 09:55 PM (GMT)
I recently made a quiz based on my fanfic for the witches of Cloud Tower. Here's the link:

http://quizilla.com/users/TriWitch/quizzes...%20are%20you%3F

Hope you enjoy.

Icy Darkness - February 15, 2005 01:05 AM (GMT)
Could you do me a favor & tell me a question or 2 that was on that quiz, just to make sure i'm looking at the right quiz. I may not be able to get to it here but I can always try every other way!! :lol: In other words I think I took the quiz,but not really sure.

Charra Loon - February 15, 2005 08:34 PM (GMT)
Okay, here's a question straight from my quiz.

During the weekly Dark Arts and Crafts meetings, you bump into an Alfea fairy whose boyfriend dumped her for someone else. What do you do?

A) Laugh in her face and gather everyone in your year to join in hexing her; you were the one who spelled the boyfriend into dumping her in the first place

B)Comfort her and tell her everything's all right despite the stares you're getting

C)Tell her that he's not worth her time and give her a voodoo doll in boyfriend's image to practice spells on


BTW, know where there's a good place to get images? I'd appreciate some to decorate the results.

Icy Darkness - February 15, 2005 11:30 PM (GMT)
Awsome I did find the quiz woohoo!!!!! Although I can't remember what my result was. Btw,I do know a couple of places you can get images from Their not the best,so if you're looking for better images just say so.

The site http://community.webshots.com/album/189722885QbETts

Charra Loon - February 16, 2005 09:13 PM (GMT)
Thanks fot the link, but not quite what I'm looking for. anything else?

Icy Darkness - February 20, 2005 01:24 AM (GMT)
Well I do know a few more, but could you tell me specificallyWhat type of images like simple pics or Pics with a very unique background or do you not know what I mean. anyway I'll post a few more of the sites whenever I get the chance to.

Charra Loon - February 20, 2005 08:30 PM (GMT)
Not much, just a picture of the Trix together and one with Lucy and Mirta together...anything will do.

Icy Darkness - February 21, 2005 02:24 AM (GMT)
Well if you want to I can change my avatar again and you can download the avatar. I'm pretty sure that you'll like some of the pics but I don't have hardly any of Mirta and Lucy. I would just give you the website, but looking it up is getting my computer to mess up even worse than it is already, but I will look them up if you really want me to ( your choice :lol: ) Btw, here is an avatar that I just thought was funny.

Charra Loon - February 21, 2005 03:22 PM (GMT)
I think I'll wait until you get your computer fixed...or replaced, whichever comes first before I ask for anymore searches. Keep your avatar (which is great, BTW), I'm sure I'll find something else, but thanks anyway.

Icy Darkness - February 23, 2005 03:43 AM (GMT)
Okay, well I have to agree on my avatar though I may change again, I havn't decided. Also I have a quiz on quizilla myself that i'll post later. Its pretty interesting though im not sure if you'll like it Charra L.

Charra Loon - February 23, 2005 06:34 PM (GMT)
Why not? Anyways, it'll be great to get a bunch of Winx Club quizes on Quizilla!

Icy Darkness - March 5, 2005 05:49 PM (GMT)
Speaking of quizzes heres my winx club quiz tell me what you think of it Charra L. (Btw, its only the 2nd quiz ive made so... hopefully you get my point. Also I havn't decorated the results yet)

www.quizilla.com

Charra Loon - March 6, 2005 01:30 AM (GMT)
Took your quiz, it's pretty good. I got Bloom. What did you get on mine? And how's the search for those sites coming?

Icy Darkness - March 8, 2005 02:06 AM (GMT)
I got the Trix on your quiz Charra L and those sites will be easy to find wants I can get a chance to even think of remembering them. Don't worry they'll turn up sooner or later they always do. Also, getting "the Trix" as my result after taking your quiz does not make me a bad person now does it. :rolleyes: .(Outta sheer curiousity of course... did I spell "curiousity" right.

Charra Loon - March 8, 2005 09:36 PM (GMT)
Hmm, nah! It's just something fun, so don't take it too seriously. Oh and it's spelled "Curiosity" for future reference. Keep searchin' for those sites.

Icy Darkness - March 10, 2005 02:26 AM (GMT)
No prob on the sites. Like I said they'll turn up. also Charra do tell if you make anymore winx club related quizzes or any you think I might be interested in. Btw, In your opinion do you like my*newest* avatar or do you like the other one I had last (Where the witches were soaked in the rain) or should I try something else.

Charra Loon - March 13, 2005 08:54 PM (GMT)
The one with them in the rain was good...but this current pic you have is just what I'm looking for! where did u get it?

Icy Darkness - March 19, 2005 03:24 AM (GMT)
Sorry it took me so long to post back, ive been very busy here lately. I know you get this same response almost every time Charra but my comp. for some reason totally erased that site with that picture there so I can't remember the site. If you have a way to download the avatar from this site you can cause I really have no use for the pic I just use it as my backgrounds and screensavers and ocasionally for other things such as an avatar. If you can't download it from here then if I find the site i'll let you know. That is unless you already found a pic that works for you somewhere else.

If you have any questions or if you are just confused post it to me here. :rolleyes: THANKYOU for your attention. (Btw, don't ask cause I dunno :blink: )

Charra Loon - March 19, 2005 09:55 PM (GMT)
Was able to save your avatar; I'll decorate my results once I have pics for each of them. Again, how good of an artist are you? I still need a pic of Lucy and Mirta and the Shadow Coven are OC, so I kinda need someone to draw them because I'm not that great of an artist... :P

Icy Darkness - March 20, 2005 02:35 AM (GMT)
Don't look at me Charra. Im sorry but drawing is what im worst at "I think" Surely you or me could find a picture. I have one pic of Mirta but, its really bad. I don't even know why I downloaded it. Sorry im not good at drawing.... only if I could draw like my dad. :rolleyes:

Charra Loon - March 20, 2005 01:51 PM (GMT)
That's okay. Know anyone who is?

Icy Darkness - March 21, 2005 01:56 AM (GMT)
Sorry I don't, but if I did I would have that person drawing till there hand fell off. :lol:

Doyne - April 8, 2005 09:31 PM (GMT)
Whenever I take this quiz, the result flashes by in 0.2 seconds and says This Page Cannot Be Displayed. :angry:

Icy Darkness - April 9, 2005 11:15 PM (GMT)
Hmm... that's strange!?

Doyne - April 10, 2005 04:28 PM (GMT)
Quizilla is blaaaaah

PrincessofSaphiralda - May 7, 2005 01:35 AM (GMT)
the quiz ruled! i acted like Mirta! i am a fairy though. make a fairy quiz.




* Hosted for free by InvisionFree