Yakhoo's forum !

zIFBoards - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to Yakhoo. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Na7kilek une blague?, 9dima mais ma3lich
Aldjerya
  Posted: Sep 21 2007, 12:10 AM

Yakhoo Member

Group: Members
Member No.: 53

9alek wahed el cafard kane yedjri mour gnina
Houwa yedjri ou hiya tedjri, heta dekhlet tetkheba fi tou9ba. El cafard 9alelha ekhourdji nehder m3ak berk, 9atlou lala rani kheyfa, 9alha 3lach tkhafi, nehder m3ak berk; mahabetch. El cafard 9alelha ekherdji yakhi ana sghir 3lik meme n7ab neklek mene9derch...kherdjet legnina, klaha. unsure.gif

Moi le jour où on m'a raconter cette blague je suis tombée par terre de rire biggrin.gif

La suite? ... OK!

9alek wahed nhar fi baradj, chafou gatte djay yedjri, hareg ga3 ou koulech, habssouh el djadarmiya; sa9saweh 3lach djay yedjri hagdak, 9alhoum: rahoum ye9etlou felgtouta fel village li 9belhoum, mala khelaweh idjouz. be3d chi d9aye9, dja gatte wahdakhour, zadou habssouh, 9alhoum nefss echi, zad dja gatte kifkif, zad dja gatte kifkif, zad dja gatte kifkif, oumba3d djat techma gtouta khelawhoum idjouzou... oumba3d chafou gnina djaya tedjri, habssouha 9aloula : 3lach raki harba yakhi ram ye9etlou fel gtouta berk, 9atelhoum: lala cafard raw yedjri mouraya hahahahahahaha blink.gif

3labali leguitelkoum el 9a3da, mais comme makane heta wahed, alors ca va je suis la seule a subir mes blagues biggrin.gif

Saha s'7ourkoum

--------------------
« Habituez vos yeux aux larmes et vos coeurs à la méditation ».Abû Sulaymân

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
Aldjerya
Posted: Sep 21 2007, 12:13 AM

Yakhoo Member

Nzidelkoum wahda wenrouh... biggrin.gif

9alek wahed dkhel el gargoti c'manda wahrab . hahahahaha

--------------------

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
Aldjerya
Posted: Sep 21 2007, 12:21 AM

Yakhoo Member

Wahed lebdjawi 9alek rkab fi DJAK SKI tongue.gif

Ayya khlass nhabess

--------------------

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
Aldjerya
Posted: Sep 21 2007, 12:25 AM

Yakhoo Member

Une fois j'ai appellé le centre de LACOM le 2000 pour un probleme de connexion, alors quand j'ai fini de parler à la demoiselle, je lui ai dis: Merci, je vous en prie... comme quoi, on a beau rire sur les blagues des autres, on en est pas moins présérvés biggrin.gif

3labali fergha chghoul unsure.gif

--------------------

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
3assimi
Posted: Sep 21 2007, 05:26 PM

Extra Member

Member No.: 3

hahaha mnine tu ramènes tes blagues... hadou c les invendues biggrin.gif raki trecycli fihoum tongue.gif

quoi qu'il en soit merci beaucoup ca m'a permis ned'hak même si je me suis forcé un peu wink.gif

saha ftourkoum

--------------------
Si votre coeur est une rose, votre bouche dira des mots parfumés.
Aldjerya
  Posted: Sep 21 2007, 09:06 PM

Yakhoo Member

Mes blagues, je ne les ramène pas, malheureusement isserbouhoumli sans que je n'ai rien demandé!! dry.gif

L'essentiel c'est que ça a fait rire quelqu'un d'autre que moi biggrin.gif

Kayen wahdoukhrine mais malheureusement j'ai une memoire de poisson rouge tongue.gif ghir netfekerhoum je vous en ferai part

He9a, c'est pas interdit de poster vos blagues aussi biggrin.gif

Saha s'hourkoum

Assena tfekert wahda tlegui:

9alek wahed tla9a sahbou 3andou bezaf machafouch, alors bdaw iguessrou: nta wach dert, wenta wach 3melt...etc, el wahed hadak 9al el sa7bou: anaya 7ellit restaurant, yelzem edji bach tet3echa 3andi. Mala wahed nhar ra7 hadak lel resto ta3 sa7bou, stala, c'manda mtewem, parceque sa7bou 9alou beli specialité ta3houm. ki bda yakoul djatou cha3ra fi foumou... sad.gif mala 9al el sa7bou: khssara 3lik, 9alou sa7bou: lala wellah ghir tweli ghedwa nekhlefhalek.
Ghedwa men dak ra7, sratlou kifkif l9a cha3ra fel makla... dry.gif , zad 7leflou bach iweli ghedwa mendak, bessa7 had el khetra l9a cha3rate machi ghir we7da.... mala essiyed z3af, 9alou rak edir bel 3ani angry.gif 9alou : wellah walou, aya nrouhou ana wiyak nchoufou le cuisinier houwa ifehemna; ki dekhlou lel cousina, l9aw beli elli itayeb mancho, idir el7am ta7te tab9ou bach i9et3ou hahahahaha biggrin.gif

--------------------

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
Aldjerya
  Posted: Sep 24 2007, 11:18 AM

Yakhoo Member

9alek wahed 3ayetlou sa7bou fel portable, 9alou: loukane zedt choiya mat7kemnich fel 9ahwa biggrin.gif

--------------------

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
3assimi
Posted: Sep 24 2007, 12:08 PM

Extra Member

Member No.: 3

wahed kene yehder m3a sahebtou fetilifoune... chef babaha djayez. Rma tilifoune smile.gif

--------------------
Si votre coeur est une rose, votre bouche dira des mots parfumés.
Aldjerya
  Posted: Sep 24 2007, 08:55 PM

Yakhoo Member

M3askri ra7 letbib, 9alou: galbi rah ivibri. 9alou etbib: el mout rahi tbipilek rolleyes.gif

--------------------

Aldjerya
Afrikament
IslaMiracles
« Next Oldest | Blagues dyalna ! | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0357 seconds · Archive