| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (28) « First ... 26 27 [28] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Fennella |
Posted: Dec 5 2007, 05:22 PM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 180 Member No.: 1 Joined: 15-May 07 |
sellasen lupauksen tässä annan, että joululomalla päivittelen camun kokonaan ja mahdollisesti vaihdan leiskaa yms.
plus tässä on kehitteleillä myös uusi peli, jonka myötä toivottavasti saan intoa kunnolla taas pelata täällä. joululomalla kuitenkin vasta sekin alkaa valmistua. :> |
| Salts |
Posted: Dec 5 2007, 05:36 PM
|
![]() Member Group: Members Posts: 25 Member No.: 12 Joined: 9-August 07 |
oi hienoa :) Jäämme siis innolla odottelemaan.
|
| Aye |
Posted: Dec 15 2007, 09:47 PM
|
![]() Advanced Member Group: Members Posts: 33 Member No.: 14 Joined: 3-September 07 |
Wrah, olen tässä vielä joulun jälkeiseen elämään asti tauolla. Olin mukana kouluni musiikkiteatterissa, jonka viimeinen esitys oli viime torstaina. Joka päivä kaksi esitystä, joka vei mukavasti aikaani koneellaolosta. Nyt vielä koeviikko, ja vasta sen jälkeen palailen aktiivisesti takaisin.
Mukavaa jäädä odottamaan uutta pelijuonta : > |
| Salts |
Posted: Dec 17 2007, 06:15 PM
|
Mullakin oli kokeita ja esitelmiä mitä pitäis tehdä, mutta niin ne vaan aina jää sinne vikaan iltaan. Ja mulla on tässä kaiken stressin keskellä kehkeytyny miljoona ongelmaa kanssa. :D
Mä olen hiljentyny joka suunnalla, kauheeta. Mutta toisaalta mitäs mä täällä yksin pöpöttelisin. |
| Aye |
Posted: Dec 21 2007, 10:15 AM
|
![]() Advanced Member Group: Members Posts: 33 Member No.: 14 Joined: 3-September 07 |
Ejiei, nyt täytyy kyllä saada tänne itseni puolesta jotakin elämää. Vastailen nyt heti tuohon pelatukseen, vaikka vastauksesta tulisi kuinka huono tahansa *naurahdus*
Joululoma alkoi, koulun koneilla odottelen, että äiti tulisi hakemaan. Jees. Hyvät Joulut tännekin päin! Ja minulta saa kysyä peliseuraa : > Pelailen mielelläni. |
| Salts |
Posted: Dec 23 2007, 06:26 PM
|
Joo, Hyvää Joulua munkin puolesta. :D Mä alan pikkuhiljaa päästä stressistä kouluhommia kohtaan, vaikkei mulla niitä enää ole. Mutta mulla on stressi ton koulun ja mun elämän suhteen. Mä olen ihan väärällä alalla.
|
| Salts |
Posted: Mar 17 2008, 06:57 PM
|
Tää taitaa olla hiukkasen kuollut :o
|
Pages: (28) « First ... 26 27 [28] |
![]() ![]() ![]() |