Pages: (28) « First ... 26 27 [28]  ( Go to first unread post )

pulina-pulujen pulputuskerho, vol 2
Fennella
Posted: Dec 5 2007, 05:22 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

sellasen lupauksen tässä annan, että joululomalla päivittelen camun kokonaan ja mahdollisesti vaihdan leiskaa yms.
plus tässä on kehitteleillä myös uusi peli, jonka myötä toivottavasti saan intoa kunnolla taas pelata täällä. joululomalla kuitenkin vasta sekin alkaa valmistua. :>
Salts
Posted: Dec 5 2007, 05:36 PM

Member

Group: Members
Member No.: 12

oi hienoa :) Jäämme siis innolla odottelemaan.
Aye
Posted: Dec 15 2007, 09:47 PM

Advanced Member

Member No.: 14

Wrah, olen tässä vielä joulun jälkeiseen elämään asti tauolla. Olin mukana kouluni musiikkiteatterissa, jonka viimeinen esitys oli viime torstaina. Joka päivä kaksi esitystä, joka vei mukavasti aikaani koneellaolosta. Nyt vielä koeviikko, ja vasta sen jälkeen palailen aktiivisesti takaisin.

Mukavaa jäädä odottamaan uutta pelijuonta : >
Salts
Posted: Dec 17 2007, 06:15 PM

Member

Mullakin oli kokeita ja esitelmiä mitä pitäis tehdä, mutta niin ne vaan aina jää sinne vikaan iltaan. Ja mulla on tässä kaiken stressin keskellä kehkeytyny miljoona ongelmaa kanssa. :D

Mä olen hiljentyny joka suunnalla, kauheeta. Mutta toisaalta mitäs mä täällä yksin pöpöttelisin.
Aye
Posted: Dec 21 2007, 10:15 AM

Advanced Member

Member No.: 14

Ejiei, nyt täytyy kyllä saada tänne itseni puolesta jotakin elämää. Vastailen nyt heti tuohon pelatukseen, vaikka vastauksesta tulisi kuinka huono tahansa *naurahdus*

Joululoma alkoi, koulun koneilla odottelen, että äiti tulisi hakemaan. Jees. Hyvät Joulut tännekin päin! Ja minulta saa kysyä peliseuraa : > Pelailen mielelläni.
Salts
Posted: Dec 23 2007, 06:26 PM

Member

Joo, Hyvää Joulua munkin puolesta. :D Mä alan pikkuhiljaa päästä stressistä kouluhommia kohtaan, vaikkei mulla niitä enää ole. Mutta mulla on stressi ton koulun ja mun elämän suhteen. Mä olen ihan väärällä alalla.
Salts
Posted: Mar 17 2008, 06:57 PM

Member

Tää taitaa olla hiukkasen kuollut :o
« Next Oldest | Keskustelua | Next Newest »

Topic OptionsPages: (28) « First ... 26 27 [28] 

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.4321 seconds | Archive