InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Learn More · Register for Free
Welcome to CHiNo4ReaL.nl. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Wordt lid van de C4R Facebook group! klik hier
https://www.facebook.com/groups/338359966216441/

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

Forum Regels!
mikiej15
Posted: Apr 21 2006, 09:52 AM

Nissan Silvia s15 590pk
*

Group: Members
Member No.: 222

QUOTE (MecHTuNeR @ Apr 20 2006, 08:24 PM)
QUOTE (mikiej15 @ Apr 20 2006, 10:08 PM)
Dat idee over te 'streng' had ik ook al. Als iemand met een grapje in een spel al niet mag, wat mag dan wel?!

Een grapje moet toch gewoon kunnen. Vindt ik als het iig niet te gek wordt.

dit snap ik niet, dat werd laatst ookal tegen mij gezegd maar ik snap niet waar het over gaat.. magoed... en grapje mag ook wel.. maar meestal wordt dat niet zo aangegeven.. of gewoon zo geschreven dat het toch geen grapje is.. en als iedereen het maar als grapje zegt kan je iemand helemaal de huis volschelden voor de grap.. maar zo werkt dat niet

Dat 'volschelden' is mij dan ontgaan. Maar ik merk het wel een beetje, met grapjes van bepaalde mensen dat je daar niet 'leuk' op reageerd. En ik zie dit forum als een forum met een klein bekend clubje van elkaar, waar elke dag weer mensen bij komen. Dus ook een beetje als 'vrienden', hoewel dat niks hoeft te zeggen over het forum of over de regels natuurlijk. Maar streng zijn moet wel. En ook op dit soort fora's.
Technoist
Posted: Apr 21 2006, 01:08 PM

Nissan Skyline er34 GT-T 645pk
*

Member No.: 200

over die grapjes da's nu net het probleem van een forum je leest alleen tekst en dan word het al snel opgevat als een beledeging
doen je zoiets irl met je vrienden ofzo dan zie je aan iemand of die een grapje maakt. Misschien de beste oplossing gewoon wat meer op je woorden letten en maakje een grapje even erbij vermelden ofzo (zijn maar 6 letters dus)

--------------------
SEX AND VIOLENCE
CHiNo4ReaL
Posted: Apr 21 2006, 01:41 PM

Nissan Silvia S13 570pk
*

Group: Admin
Member No.: 1

Ja, grapjes kunne best, maar het moet niet te ver gaan dat iemand boos word.
Binnekort ga ik even met ludekid, en de andere moderators op msn duidelijke afspraken maken. zodat alles duidelijk en goed geregeld word

--------------------
Las Vegas
Posted: Apr 22 2006, 01:28 PM

Nissan 350Z 280pk
*

Member No.: 57

Nu pas dat ik dit topic zie.

Ben het helemaal met Mech eens. Erger me kapot aan sommige leden hier. En ben het 100% eens met verscherping van de regels. Want dat is echt wel nodig.

Meer warns en zo nodig bans, anders gaat het uit de hand lopen.

--------------------
Muck.
mikiej15
Posted: Apr 22 2006, 01:45 PM

Nissan Silvia s15 590pk
*

Member No.: 222

Bans en Warn's vallen hier echt nooit ..
In de tijd dat ik hier ben geweest iig niet.
MecHTuNeR
Posted: Apr 22 2006, 01:48 PM

Honda Accord 660pk
*

Member No.: 31

het probleem is dat er en klein foutje is waardoor wij geen warns meer kunnen geven, dus ook niet precies weten hoe iedereen ervoor staat...
en de laatste tijd laat iedereen alles maar toe, en daar moet nu gewoon een einde aan gemaakt worden

--------------------
user posted image
Las Vegas
Posted: Apr 22 2006, 02:35 PM

Nissan 350Z 280pk
*

Member No.: 57

QUOTE (MecHTuNeR @ Apr 22 2006, 01:48 PM)
het probleem is dat er en klein foutje is waardoor wij geen warns meer kunnen geven, dus ook niet precies weten hoe iedereen ervoor staat...
en de laatste tijd laat iedereen alles maar toe, en daar moet nu gewoon een einde aan gemaakt worden

True..Geef ik is een warning gaat diegene gelijk naar alle mods en admins zaniken dat ik een zeikmod ben..

--------------------
Muck.
nismo
Posted: May 24 2006, 05:05 PM

Nissan Skyline r34 GT-R 480pk
*

Member No.: 379

Hier ben ik het volledig mee eens. Als een grapje bedoelt wordt als een grapje zet er dan zoiets als 'no offence' bij ofzo. En als diegene dat niet leuk vind, zeg dat dan gewoon normaal. Dan is het weer opgelost en blijft het gezellig hiero happy.gif

--------------------
user posted image
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | C4R | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Learn More · Sign-up Now

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2565 seconds | Archive