Logo

Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to GuateGamers. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Codigos intercambiables..
Shinetekya
Posted: Aug 5 2009, 09:46 AM

Gamer Goddess
*

Group: Webmasters
Member No.: 2

Hola gente. les comento que una noche de esta semana me tope con una comica sorpresa, al estar jugando need for speed most wanted en mi celular... al pasar las distintas "copas".. que trae esta version me salia un mensaje avisandome que si ingresaba el codigo que me aparecia en la pantalla... desbloquearia material especial en la consola.

A Alguien le ha pasado algo asi con algun otro juego?

--------------------
user posted image
Dreamonk
Posted: Aug 7 2009, 04:51 PM

Here we go!
*

Group: Moderador
Member No.: 200

No se si te entendí bien, en lo personal a mi me ha pasado con 2 videojuegos. Golden Sun 1 y 2, Zelda Oracle of seasons/ages mmmmm, solo esos tongue.gif

Ahhh si, en Doom3 pasa algo similar, pero la diferencia es que ahi hay que visitar una pagina, indicada dentro del juego, para obtener un codigo con el que se obtienen algunas armas extra.

--------------------
user posted image
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1149 seconds | Archive