Logo

Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
zIFBoards - Free Forum Hosting
Welcome to GuateGamers. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Donde sale Colorman!!??, Si, no lo encuentro
Dreamonk
  Posted: Sep 2 2009, 02:08 AM

Here we go!
*

Group: Moderador
Member No.: 200

Alguien por aqui juega/jugó Megaman Battle Network 1? desde hace ya bastante tiempo he venido jugando este titulo, y si lo han jugado sabran que es un tanto dificil recolectar todos los chips, bueno, en mi caso, solamente me faltan 5, pero de esos 5 los que mas me jode la conciencia no poder sacar son los de colorman v1 v2 y v3, por la simple y sencilla razón que el jodido juego no tiene ninguna manera de orientarse en el mapa y que ni siquiera una sola vez me ha salido dicho virus para poder obtener su chip.

Si alguien por alguna extraña casualidad ha jugado este juego y recuerda mas o menos por donde salia ese virus les agradeceria me lo dijeran.

Y no, no quiero usar la maquinita que intercambia chips, como cuesta que salgan esos chips, ademas yo quiero matar al mendigo colorman cool.gif

pistola.gif

--------------------
user posted image
-Halkon-
Posted: Sep 2 2009, 03:20 PM

Genin
*

Group: Gamers
Member No.: 226

ni idea comprade. pero suerte en tu busqueda
biggrin.gif

--------------------
My AAO Stats

Rumbosco
Posted: Sep 2 2009, 05:05 PM

For The Horde!!
*

Group: Gamers
Member No.: 201

prq no buscas en yahoo respuestas xD jajajajaja o en algun foro latino, talvez lo hayan puesto... mellow.gif unsure.gif wow.gif yo solo jugue un megaman de nintendo hace años y no recuerdo naa,

--------------------
user posted image

God of War - Warcraft y Rammstein, Wtf!!
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1723 seconds | Archive