Logo

Enjoy forums? Start your own community for free.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to GuateGamers. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

Far cry 2.. my makina se keda barny ahi..
Socanboy
Posted: Oct 28 2008, 11:19 AM

TDT crew. Junta Directiva
*

Group: Webmasters
Member No.: 27

tene cuidado vos kadejo este free no amaga..

--------------------
user posted image
user posted image
kdjo
Posted: Jan 20 2011, 07:33 PM

Gamer aficionado
*

Group: Gamers
Member No.: 81

les cuento que hasta ahora jugué esa mica jajaja está chilero pero no le llega a Crysis y con eso que está por salir el 2 menos pero para entretenimiento mientras está chilero biggrin.gif
-Brisa-
Posted: Jan 28 2011, 07:05 PM

Milk Lover O,,...,O ¡BTA! =D
*

Group: Gamers
Member No.: 151

¿Qué onda vos Kdejo? Mirá manito, fijate que precisamente hace pocos días mi novio me terminó de mostrar tanto Far Cry 2 como Crysis, está a la expectativa que salga Crysis 2. Referente a Far Cry 2 lo recomiendo bastante, de hecho te invito a que te pasés a este lugar:

brionlife punto blogspot punto com

Precisamente mi novio hizo reseñas de ambos juegos. Sería bueno que aquel que sea vicio en este campo, lo rete y se graben. Actualmente juega Far Cry 2 en línea también por si alguien se apunta.

Agradezco que de ser así pongan sus comentarios en el blog, y hacemos una junta aunque sea en línea dijo aquel. xD!

Saludos muchá, ya hace tanto tiempo que no me metía acá. Pero no me aguanté las ganas de postear cuando vi este tema.

--------------------
MI ALPHONSE ME TIENES HECHIZADA >.<
user posted image
user posted image
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Sign-up for Free

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1125 seconds | Archive