Logo

InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to GuateGamers. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

SOLICITUDES MUSICALES, Lo quieres y no lo consigues..????
Tsunade hime
Posted: Jul 15 2008, 03:19 PM

Unregistered

Muchá la verdad no sé como explicarlo, pero ya llevo días buscando una canción algo viejita.. y comienza con piano.... lo único que me recuerdo es que como que en el coro decía:

"In the night in my dreams I'll be loving you.. 'cause (no me recuerdo que dice) make what lovers do.... (y de ahí no me recuerdo.. n.nU)"

Si alguien sabe cuál es, se gana el cielo conmigo..... sad.gif sad.gif Gracias!!
Fallen Angel
Posted: Jul 15 2008, 11:36 PM

Gamer aficionado
*

Group: Gamers
Member No.: 13

QUOTE (Tsunade hime @ Jul 15 2008, 03:19 PM)
Muchá la verdad no sé como explicarlo, pero ya llevo días buscando una canción algo viejita.. y comienza con piano.... lo único que me recuerdo es que como que en el coro decía:

"In the night in my dreams I'll be loving you.. 'cause (no me recuerdo que dice) make what lovers do.... (y de ahí no me recuerdo.. n.nU)"

Si alguien sabe cuál es, se gana el cielo conmigo..... sad.gif sad.gif Gracias!!

Hoy si me senti como DJ de radio. porque solo alli he visto peticiones asi, pero yo digo que si le atine y si no pues sorry laugh.gif

La Bouche - Another Night Another Dream
CODE

http://www.sendspace.com/file/z07rqw

--------------------
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

Tsunade hime
Posted: Sep 23 2008, 02:05 PM

Unregistered

Bueno jóvenes y jóvenas... xD, solamente con una molestia, fíjense que desde hace añales quisiera saber el nombre de estas rolas.. que desde al menos que he tenido oportunidad de verlos.. no hay modo que sepa a quién pertenece (al menos el primero me fascinaría en serio que mis19zero lo tocara algún día) ya que esa canción me mata... y bueno y la otra... también, me fascina el piano y el violín... se los agradezco miles muchá.. wink.gif

1ero.

2do.

saraki
Posted: Sep 23 2008, 04:58 PM

criptido desconocido
*

Group: Gamers
Member No.: 29

Tsunade hime: bueno la priumera es la del juego de jim es la sonata de la luna(MOONLIGHT SONATA de Beethoven)

la de samurai x esa si tela devo no muyme acurdo como se llama

--------------------
user posted image
Si quieres comics visita mi Blog Guatecomics
Tsunade hime
Posted: Sep 25 2008, 08:58 AM

Unregistered

Muchas gracias saraki por tu ayuda, realmente me fascina esa melodía, la 2da. espero encontrarla también puesto que ya la busqué también dentro de las OST de Rurouni Kenshi pero sin resultados.. y creo que dentro de poco les pediré otra.. es que me fascina tanto estos instrumentos... (ahhh... suspiro)... xD
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0877 seconds | Archive