| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (3) [1] 2 3 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Laura |
Posted: Jul 26 2005, 10:47 AM
|
|
Kuivahtanut addikti Group: Members Posts: 6,230 Member No.: 3 Joined: 1-March 04 |
Ensiksi: Etusijalla ne joille olen pentua lupaillut, en muista ketkä siis kyselivät sillon joskus.
Siis lyhytkarvaisia hollanninpaimenkoiria olisi tulossa Bombadiliin. Kyseessä on Bombadil's D-pentue. Pentueen emä on BH VMV-05 Hukkapolun Belia. Belia on siis suorittanut palveluskoirien käyttäytymiskokeen hyväksytysti, näyttelyistä sillä on 4 x ERI 1 x SERT 1 x CACIB ja narttu on virtuaalinen maailmanvoittajat vuosimallia 2005. Tokossa kisataan avokkaassa (AVO) ja ollaan saatu jo se eka ykkönen. (: Väriltään Belia on siis kultabrindle. Isänä toimii nuori, komea BH Carmosera's Duco Rucath. Tuloksia ei ole, mutta suku on varsin loistava. Näyttelyistä on 1 x EH ja BH-koe meni läpi ekalla yrittämällä.Astutus 4.9, syntyvät 14.-15.9. Varaukset 3/4 1. Laura, Bombadil's, narttu (kultabrindle) 2. Lottie, ?, narttu 3. Jonna, Orlochless, narttu (kultabrindle) Viimeinen pentu menee varmaan tibbylle tai Giselalle jos ei ilmaannu aiemmin kyselleitä. Ihan jokaiselle ei pentua myydä. Pentua pitää sittne kisauttaa melko ahkeraan kunhan ikä riittää. (: Varauksia voi laittaa tähän topiciin, eikä tyyliin pentu mulle sinne, kerro enemmän. |
| Saara |
Posted: Jul 26 2005, 11:38 AM
|
![]() HUPSU ![]() Group: Moderaattorit Posts: 867 Member No.: 288 Joined: 13-November 04 |
Dero olisi ollu isä ehdokkaana, Ducon täysveli ja tuloksina Bh ja Jk1.
Mutta uskoisin että pidät omasi uroksesi isänä, Dero on kuitenkin käytössä. ;] -------------------- |
| Laura |
Posted: Jul 26 2005, 11:42 AM
|
|
Kuivahtanut addikti Group: Members Posts: 6,230 Member No.: 3 Joined: 1-March 04 |
Kyllä Duco taitaa nyt isäksi päätyä.
|
| Kate |
Posted: Jul 26 2005, 06:31 PM
|
|
Dark Side....Hähää xD Group: Members Posts: 1,333 Member No.: 575 Joined: 20-June 05 |
Minä voisin yksäriksi ottaa.
Olen jo jonkin aikaa etsiskellyt lk holsu pentua ja kuvat on ollu jo monta monituista kuukautta. Hollaninpaimenkoira ei taida olla mikään hirvittävän yleinen rotu täällä virtuaalimaailmassa, sillä olet ensimmäinen minua vastaan tuleva joka kasvattaa holskuja. (aika vaikeasti selitetty, mutta älä välitä xD) Kisailemaan pääsisi takuulla. On minulla sen verran hyvät kuvat että niillä kehtaa kisailla (hmm...täällä haiskahtaa itsekehulle xD)Jos sinä minulle siis yhden nartun voisit myydä niin ottaisin sen ilomielin. Sivuni eivät ole vielä julkaisu kunnossa, mutta on minulla kuitenkin jonkin näköistä sivunäyttöä. Tässä olisi kaksi tekemääni koira sivua z ja z. Salukilta puutuu kuva ja kummallakin on luonne hiukan kesken. -------------------- Mitä Reetta sanoi kanadalaiselle serkulleen kun pudotti mukin lattialle?
"Halleluja! It`s a Broken! Halleluja!" |
| Lottie |
Posted: Jul 26 2005, 07:06 PM
|
|
<3 Group: Members Posts: 3,124 Member No.: 148 Joined: 15-June 04 |
Aww.<3
Lupasit sillon joskus mulle tällasen kun mulla on kuviakin .. :D Jos nartun saan? <3 -------------------- |
| Laura |
Posted: Jul 26 2005, 07:41 PM
|
|
Kate: En ole nyt varma että varaanko sinulle, ootetaan ensin näitä joille olen pennun luvannut. ;>
Tuwwilaisista holskuja kasvattaa Nikita (http://www.aenubis.net/nikitan, on kasvattanut jo montamonta vuotta ja sillä on IRL kaks pitkäkarvaa, PK & LK), Jonna (en tiedä kasvattaako enää, on tainnu kasvattaa ainakin yhden pentueen jokasta karvamuunnosta, Belia siis Jonnan kasvatti), Himalaya (http://www.vulpia.net/avrilzero, holsku ei oo sen varsinainen kasvatusrotu mutta on sillä niitä muutama aja ainakin 1 pentue syntyny, miulla on sen kasvatti, pk).. Lisäks Snuf taitaa aloitella rodun parissa..? Ja Callista on kasvattanu ainakin yhen pitkäkarvapentueen. Pitkäkarvoja on eniten ja karkkareita vähiten. En tiedä tällähetkellä yhtään virtuaalikarkkaria Lottielle siis pentu. ^^ Siun viesti taitaakin olla jopa tallessa. *tutkii kansiotaan jos jotain löytys vielä* |
| Saara |
Posted: Jul 26 2005, 07:48 PM
|
![]() HUPSU ![]() Group: Moderaattorit Posts: 867 Member No.: 288 Joined: 13-November 04 |
Lisäys kasvattaja listaan
Elokuun, Saara Elrire[tai joku vastaava^^], Eltsu -------------------- |
| Laura |
Posted: Jul 26 2005, 07:50 PM
|
|
Se on Elrilé.
En mie näitä kaikkia uusia, jotka ei siis oo vielä teettäny pentueita, muista. ![]() Snuf jäi mieleen kun tein sille leiskaa. :D |
| tibbyskä |
Posted: Jul 26 2005, 09:35 PM
|
![]() LAPASENSYÖJÄ Group: Members Posts: 325 Member No.: 334 Joined: 30-December 04 |
Mmulle! :D Uros kiitos. ^^ Ja hopeabrindle.
-------------------- neverending rain on your little parade
nothing to do with a love affair when heaven cries i will be near you and walk with you trough all your pains. |
| Jonna |
Posted: Jul 27 2005, 03:26 PM
|
![]() space monkey punk. ![]() Group: Moderaattorit Posts: 6,747 Member No.: 36 Joined: 1-March 04 |
Hmmmh. Olen yrittänyt palata jälleen kuvioihin käyttökoirien parissa ja mikäs olisikaan parempi aloitus kuin oman kasvatin jälkeläinen? Yksi pieni kultabrindle tyttönen mahtuisi minun hoiviini, luultavasti tulisi Orlochlessiin (ei valmis) bouviereiden seuraksi, "yksityiseksi".
-------------------- We can fish, we can fuck, we can hunt, we can fight, we can do all the great things tonight...
|
| Laura |
Posted: Jul 28 2005, 10:48 AM
|
|
Tibby: Mietin vielä. Minne menisi?
Lottie: Minne pentu muuttaa? :> Varasin Jonnalle. |
| Gisela |
Posted: Aug 6 2005, 01:38 PM
|
|
Saapasjalkakissa Group: Members Posts: 649 Member No.: 90 Joined: 28-March 04 |
Minuakin tosissaan kiinnostaisi pentu.. Täytyy kuitenkin vielä rauhassa miettiä, sillä suku kulkee noin läheltä ja onhan uros vielä oma kasvattini ^^. Kuvia pitää kanssa katsoa, kyllähän näitä lyhkäsiä aina toisinaan tapaa, mutta ei kamera ole koskaan lähettyvillä kun sitä tarvitsisi.
Multa saa tosin vielä kuvia pyytää, varsinkin noihin pitkiin. Mielelläni en kuitenkaan anna kuvia kun omasta koirastani, monet omistajat ovat raivoissaan jos näkevät oman koiransa kuvan virtuaalikennelin sivuilla, vaikka kuinka kuvaaja olisi ko. kennelin omistaja. Omani ei mikään rumilus ole, vaikkakin vähän tummanpuoleinen. -------------------- ![]() I could so save the world if somebody handed me superpowers. |
| Laura |
Posted: Aug 21 2005, 04:09 PM
|
|
Duco on suorittanut BH-kokeen hyväksytysti. :>
|
| Laura |
Posted: Sep 4 2005, 02:43 AM
|
|
Ducolle näyttelystä EH. Tulokset kelpaavat, pentue astutetaan huo.. tänään.
4.9. Syntyvät joskus 14.-15.9.05. (: |
| Laura |
Posted: Sep 6 2005, 03:27 PM
|
|
Voisitte ilmoitella jotain itsestänne jos olette vielä kiinnostuneita..
|
Pages: (3) [1] 2 3 |
![]() ![]() ![]() |