| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Maikku |
Posted: Nov 26 2005, 03:39 PM
|
![]() Jam! :) Group: Members Posts: 1,484 Member No.: 33 Joined: 1-March 04 |
Elikkäs ,nyt pitäis pikkuhiljaa mun ruveta miettimään ,että minkälaisen digikameran haluan rippilahjaksi [konfirmaatio 15.1]
Nyt siis tarvisin apua ,kerta mä en tiedä yhtään ,että minkälainen olis hyvä järjestelmäkamera! Se pitäis olla sellaanen ,missä pystyy pimiällä kuvata tarkkoja kuvia ,ja sitte sellaanen sopivan hintainen [mikä ny sitte onkaan "sopivan hintainen"] -------------------- |
| Nikita |
Posted: Nov 26 2005, 03:49 PM
|
||
![]() yeah, you betcha! Group: Members Posts: 1,746 Member No.: 45 Joined: 3-March 04 |
Ilman jalustaa et saa millään kameralla pimeällä tarkkoja kuvia, ellet käytä salamaa. ;> -------------------- "The White Prophet and the Catalyst! Rather name them as they are, the Fool and the Idiot."
- Kettle / Assassin's Quest "Like I'm gonna spend my eternity on the lame-ass planet!" "Yes, toss the symbiote head, that's a very popular game, all the kids are doing it." ![]() Afterdark Masder & Fraai |
||
| MustaNoita^ |
Posted: Nov 27 2005, 05:01 PM
|
![]() Hevi, se on elämä! Group: Members Posts: 102 Member No.: 824 Joined: 1-November 05 |
En suosittele Olumpysta.. Ostin sellaisen ja oli käytössä 1 kk ja sitten lakkasi pelittämästä. Lähetettiin tehtaalle ja siellä oli 1,5 kk ja tuli uus malli jopa tilalle.Eli en suosittele! Tai no.. riippuu ihan kamerasta.. Puhdas sattuma varmaan
-------------------- |
| Pilvi |
Posted: Nov 27 2005, 05:08 PM
|
![]() hahaha Group: Members Posts: 2,694 Member No.: 353 Joined: 15-January 05 |
Meillä on Olympus ja mielestäni hyviä kuvia sillä on tullut otettua noin vuoden tai pari.
Kyllä siis jokaiselta merkiltä löytyy hyviä kameroita, mutta löytyy niitä jokaiselta merkiltä huonojakin. ;> -------------------- ![]() Foots. |
| Lansu |
Posted: Nov 28 2005, 03:01 PM
|
![]() hullu kurpitsa Group: Members Posts: 679 Member No.: 394 Joined: 27-February 05 |
Riippuu erittäin paljon varmasti vaatimuksistasi ja mieltymyksistäsi.
Itse ostin syyslomaviikolla Nikon D50 digijärkkärin. Tällaista jälkeä tulloo. Olen ollut erittäin tyytyväinen, ainut miinus jonka olen huomannut on se, että tässä kamerassa on oma akkunsa, kun se loppuu jossain, niin se loppuu, piste. (Tosin itse kuvaan kokoajan ja akku kestää kyllä todella pitkään ja latausaika on 2h.) Tämä oli sellainen alennuspaketti, jossa tuli toinen objektiivi "kaupan päälle". Jossain oli sama kamerasata euroa halvemmalla ja mukana tuli tuo objektiivi ja laukku vielä. -------------------- |
| Maikku |
Posted: Nov 29 2005, 02:39 PM
|
![]() Jam! :) Group: Members Posts: 1,484 Member No.: 33 Joined: 1-March 04 |
juu,okei!
kyllä on nättiä kuvia tullu tuolla Nikon D50:llä ,mitäs hintaluokkaa se on? -------------------- |
| Heta |
Posted: Nov 29 2005, 04:52 PM
|
||
![]() son Ässä <3 Group: Members Posts: 1,124 Member No.: 340 Joined: 3-January 05 |
Mulla on ollut kys. kamera nyt reilut kaksi viikkoa, ja täytyy sanoa että varmaankin paras kamera jolla olen kuvannut. En jaksa kaivella mitään esimerkkikuvia nyt tähän. Paketissa tuli 2 objektiivia ja gigan kortti mukaan, hinta 799 €. -------------------- ![]() tää on meidän maailma meidän aikaa, kuljetaan sen läpi yhdessä tää on meidän maa ja meidän aikaa, helpompaa on kylki kyljessä Pikku G/Kylki kyljessä *ett, twå, tre, swang!* Cotonien kasvattajaryhmästä poimittua |
||
| Linnea |
Posted: Nov 30 2005, 07:15 PM
|
![]() ei_niin_addikti. Group: Members Posts: 669 Member No.: 144 Joined: 12-June 04 |
Merkkinä Canonia suosittelen, laatutakuulla. ^^^
-------------------- |
| Jonna |
Posted: Nov 30 2005, 07:19 PM
|
![]() space monkey punk. ![]() Group: Moderaattorit Posts: 6,747 Member No.: 36 Joined: 1-March 04 |
Fiksu kävelisi alan liikkeeseen ja kysyisi sieltä, siellä ne asiantuntijat on, ei täällä.
-------------------- We can fish, we can fuck, we can hunt, we can fight, we can do all the great things tonight...
|
| Samojedi |
Posted: Nov 30 2005, 07:22 PM
|
||
![]() rääpäle Group: Members Posts: 1,172 Member No.: 363 Joined: 30-January 05 |
täyskomp. -------------------- |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |