| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (3) [1] 2 3 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Sham |
Posted: Nov 27 2005, 03:24 PM
|
![]() Epäsosiaalinen pussieläin Group: Members Posts: 2,380 Member No.: 83 Joined: 21-March 04 |
http://www.aenubis.net/shamaans/pentuja.php
Eli meidän jouluvauvasuunnitelmat tässä käymässä toteen. Nyt Callistalta, Lauralta ja Shelliltä kyselen, että vieläkö varaukset pitää? Ilmoittelen sitten tänne. Niin, pentueesta tulee joulupentue, eli joulun tienoille minä ne kaavailin. -------------------- virtuaalikennel Shamaan's
virtuaalikennel Kingsley's Suomen Virtuaalisalukit Oman elämänsä sankari, Albert Einsteinin kaltainen neropatti. Repikää siitä. |
| Evenap |
Posted: Nov 27 2005, 03:31 PM
|
|
Kurppa Group: Members Posts: 1,225 Member No.: 303 Joined: 29-November 04 |
Routasydämeen haluaisin narttu pennun. Siis jos tästä pentueesta enää voin varata, kun on jo kolme alustavaa varausta, mutta jos voin niin saisinko narttu pennun routasydämeen?
-------------------- Joulupukin kirjeet
Varjomaan kennel - Schipperket Routasydämen - Samojedit ja siperianhuskyt (Suunnitteilla pentue) Rakkaus mitä se on? Rakkaus mitä silloin tapahtuu? Rakkaus kuka voi rakastaa? Rakkaus voinko minä rakastaa? Rakkaus voiko joku rakastaa minua? Rakkaus on kysymyksiä täynnä. Rakkaus on täynnä surua ja iloa. |
| Raj |
Posted: Nov 27 2005, 04:28 PM
|
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
mullekin fengal'siin kelpais noiden kahden riiviön rinnalle.
-------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
| Sham |
Posted: Nov 27 2005, 05:28 PM
|
|
Unregistered |
kattotaan nyt kun eka saan nämä vauraukset selkattua.
|
|
|
| Laura |
Posted: Nov 27 2005, 05:36 PM
|
|
Kuivahtanut addikti Group: Members Posts: 6,230 Member No.: 3 Joined: 1-March 04 |
Millons nää siis syntyis? Olen nyt vähän kahden vaiheilla, kun olen paulauttanut koiriani kasvattajille. Toisaalta 1 husky..
|
| Marzu |
Posted: Nov 27 2005, 06:05 PM
|
![]() Kuivahtanut addikti Group: Members Posts: 3,292 Member No.: 309 Joined: 3-December 04 |
Jos mahdollista, niin Elokehään tulisi yksi husky.
-------------------- |
| Sham |
Posted: Nov 27 2005, 09:09 PM
|
||
![]() Epäsosiaalinen pussieläin Group: Members Posts: 2,380 Member No.: 83 Joined: 21-March 04 |
No mä mietin, että ihan just joulun tietämille nii on mullaki aikaa päivittää. -------------------- virtuaalikennel Shamaan's
virtuaalikennel Kingsley's Suomen Virtuaalisalukit Oman elämänsä sankari, Albert Einsteinin kaltainen neropatti. Repikää siitä. |
||
| Callista |
Posted: Nov 27 2005, 10:23 PM
|
![]() Madhatter ![]() Group: Moderaattorit Posts: 1,343 Member No.: 40 Joined: 2-March 04 |
Juu eli narttu yhä minulle ^^
-------------------- |
| Raj |
Posted: Nov 28 2005, 02:33 PM
|
|
Unregistered |
miltäpä se tilanne näyttäis tällä hetkellä
|
|
|
| Laura |
Posted: Nov 28 2005, 03:46 PM
|
|
Kuivahtanut addikti Group: Members Posts: 6,230 Member No.: 3 Joined: 1-March 04 |
No. No. No.
Äh. En ota. En kuitenkaan pystyisi hulehtimaan pennusta kovin kauaa. |
| Raj |
Posted: Nov 28 2005, 06:35 PM
|
||
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
ja mä saan sitten sen pennun nyt?? (A) ![]() // olenko nyt joka kohtaan varmasti ilmoittanut että haluan pennun..? -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
||
| Guest |
Posted: Nov 30 2005, 02:29 PM
|
|
Unregistered |
Minä en voi ikävä kyllä ottaa. Anteeksi. >___<
|
|
|
| Shell |
Posted: Nov 30 2005, 02:30 PM
|
|
hipp<3 Group: Members Posts: 2,155 Member No.: 286 Joined: 12-November 04 |
Äskeinen olin siis minä. :D
-------------------- ![]() |
| Sham |
Posted: Dec 2 2005, 08:00 PM
|
Uukih, Eli Callista, Raj ja Marzu saa sitten pennut.^^ Isä on muuten sitten Sudenhuudon Shamaani (http://www.freewebs.com/sudenhuudon/sham.htm). Päivät ilmoitan myöhemmin.
-------------------- virtuaalikennel Shamaan's
| Callista |
Posted: Dec 2 2005, 08:25 PM
|
![]() Madhatter ![]() Group: Moderaattorit Posts: 1,343 Member No.: 40 Joined: 2-March 04 |
Kiva, kiva ^^
-------------------- |
Pages: (3) [1] 2 3 |
![]() ![]() ![]() |