| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Raj |
Posted: Dec 6 2005, 09:07 PM
|
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
Etsin siis saksanpaimenkoiraurosta mustalle sijoitusnartulleni, kun tuota ikää on jo kertynyt niin Saaran kanssa ajattelimme tammi-helmikuuksi pentuetta!
Eli koira on siis BH Fengal's Nollapiste, jolla on tuloksia mutta ei merkitty. Isä vaatimuksinani on; vähintään 3x ERI näyttelystä (tästä voidaan myös poiketa!) ja koska etsin käyttökoiraa, niin uroksen tulisi kisata jossain PK-lajissa ja vähintään toisen asteen koulutustunnus (esim. SchH2). Uroksella saisi enintään olla kaksi pentuetta aikaisempia jälkeläisiä ja uroksen väriksi toivoisin musta-parkkia/punaruskea tai harmaa. Ei mielellään kokomustaista vanhemmista pentuetta tällä kerralla. Ja uroksella ei mitään jumalatonta liukupersettä, mutta ei sen tarvitse täysin suorakaan välttämättä olla! Ja mikäli sopivaa urosta ei tunnu löytyvän, käytän omaani. Kiitän! -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
| Boksu |
Posted: Dec 6 2005, 09:39 PM
|
![]() Always On My Mind Group: Members Posts: 1,201 Member No.: 46 Joined: 3-March 04 |
vFin Kva Hubalos Bungee Boy olis tarjolla jos kiinnostaa.
-------------------- |
| Raj |
Posted: Dec 6 2005, 09:50 PM
|
||
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
valitettavasti nämä koirat ovat sukua keskenään, sillä Pikun emä on Geen veljen jälkeläinen. eli isän emän isä ja isän emän emä ovat samat.. eli Gee on tavallaan Pikun isosetä tjsp. -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
||
| Anna |
Posted: Dec 6 2005, 10:12 PM
|
![]() Ei sämpylä sentään.. Group: Members Posts: 816 Member No.: 20 Joined: 1-March 04 |
Alias von Ironwood, BH SchH2 Hk1 Vk1 JITW-04 http://www.freewebs.com/hukkaharjan/Alias.htm
-ei aikaisempia jälkeläisiä -showdog-suku -kisaa Tokossa AVOssa, paimennuksessa II-luokassa, Vepen SOVE & paimennuksen perusratatesti suoritettu, agilitysta yksi VKUMA -------------------- "Everyone is a hero, everyone is a star"
|
| Raj |
Posted: Dec 6 2005, 10:15 PM
|
Se on sitten siinä, Aliaksen pentue tämä rakennekin miellyttää ymym.
![]() mesessä jo juteltiinkin. VOI LAITTAA LUKKOON, UROS LÖYTYI !!! -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
![]() |
![]() ![]() ![]() |