Kiitos ankie photobucketin tilasta. :)

InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Learn More · Sign-up Now
Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (54) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

Tuwwi-selviytyjät, eli TUWWIVORS
Salla
Posted: Jun 6 2004, 04:23 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

Group: Moderaattorit
Member No.: 5

http://keskustelu.koirat.com/viewtopic.php?t=24095

Koirat.comissa on nyt menossa tuommoinen ja ajattelin, että tuollainen olisi kiva turreissakin. xD Eli siis Selviytyjät. Joku hyvä ja kekseliäs piirtäjä (en minä, älkää ajatelkokaan) piirtää sarjakuvaa niistä tehtävistä ja osallistujista ja muut turrilaiset sitten aina äänestävät. Tai sitten vain ne jotka mukana... Luulisin että onnistuisi, koska turrit ei ole niin iso paikka ja tyypit täällä tuntevat toisensa kutakuinkin.. :D Piirtäjän pitäisi tuntea turrilaiset hyvin, että voisi piirtää todentuntuisesti (riidan haastaja haastamassa riitaa jne xD). Olisiko innostusta, vai onko tämä nyt ihan tyhmä ehdotus? xD Minä taas innostun kaikesta mahdollisesta. ^^'

Halukkaat kilpailijat:

Salla

Ebony

Anka

Minttu

alicia

sprite

Tryffeli

Laura

SetCo

Naz

Mii

Nipsu

Audrey

Puff

Sooz

Gina

TUNTOMERKIT KILPAILIJOISTA : http://www.geocities.com/k_pillipiiparin//selviytyjat.html

--------------------
LIIKU LIIKU LIIKU LIIKU LIIKU.
Neomia
Posted: Jun 6 2004, 04:27 PM

hey you.
Group Icon

Member No.: 6

Tälläinenhän olisi tosi kiva smile.gif smile.gif

--------------------
Tulen kotiin.
Koira heittäytyy minua vasten.
Missä sinä olet ollut?
Viivyit niin kauan.
Kaipasin sinua,
kaipasin sinua,
kaipasin sinua.
Rakastan sinua,
rakastan sinua, rakastan sinua.
Mitä kassissa on?
Onko minulle jotain?
Oi, anna kun
nuolaisen korvaasi.
Oi, anna minun pureskella käsineitäsi.
Sinä olet KOTONA.
Salla
Posted: Jun 6 2004, 04:30 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

Ajattelin Siniä piirtäjäksi. ^^'' Tietysti muutkin käy, mutta kun en yhtään usko että vaikka Frostykään jaksaa / ehtii tälläiseen ruveta. xD Ei ehkä Sinikään, mutta njoo.

--------------------
Frosty
Posted: Jun 6 2004, 04:31 PM

Positiivinen pakana

Group: Members
Member No.: 8

Mää en Salla sano mitään ennen kuin mä tiedän tarkkaan mistä on kyse XD Mä en oikein käsittänyt XD

--------------------
Suhteellisuusteoria on ainakin meille vain sitä, että jos sinulla on nenä minun perseessäni, niin meillä molemmilla on kyllä nenä perseessä, mutta sinulla on tukalampi olla. -Jarkko Martikainen, Pitkät Piikit

user posted image
Salla
Posted: Jun 6 2004, 04:37 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

QUOTE (Frosty @ Jun 6 2004, 02:31 PM)
Mää en Salla sano mitään ennen kuin mä tiedän tarkkaan mistä on kyse XD Mä en oikein käsittänyt XD

No siis tuotanoin köh. ^^' Ensin valitaan osallistujat, vaikka semmoiset 15 korkeintaan. Ne on joko ihmisiä tai koiria tai jtn, mitä nyt sitten päätetään täällä. O.O Ihmiset voisi olla kivat. Sitten voidaan päättää täällä mitä kilpailuja siinä kisassa järkätään, saman tyylisiä kuin siinä oikeassa Selviytyjät-ohjelmassa. Piirtäjä sitten itse päättää kuka niissä kisoissa pärjää mitenkin. Sitten joudutaan heimoneuvostoon ja tiputetaan pois aina joku ja silleen. ^^' Aluksi voisi tehdä niin, että kilpailun ulkopuoliset tyypit saisi äänestää kapteenit molempiin joukkueisiin ja sitten ne kapteenit valitsisi itselleen joukkueet vuorotellen.

Okei, tää alkaa kuulostaa jo vähän naurettavalta kun enemmän miettii. xD Oonkohan vähän turhan lapsenmielinen? xD

--------------------
Frosty
Posted: Jun 6 2004, 04:45 PM

Positiivinen pakana

Hohoho XD *kuvittelee mielessään piirrettyhenkilö-Sallan vetävän törkeät turvat kuralätäkköön kilpajuoksussa halki viidakon*

--------------------
Suhteellisuusteoria on ainakin meille vain sitä, että jos sinulla on nenä minun perseessäni, niin meillä molemmilla on kyllä nenä perseessä, mutta sinulla on tukalampi olla. -Jarkko Martikainen, Pitkät Piikit

user posted image
Salla
Posted: Jun 6 2004, 04:46 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

QUOTE (Frosty @ Jun 6 2004, 02:45 PM)
Hohoho XD *kuvittelee mielessään piirrettyhenkilö-Sallan vetävän törkeät turvat kuralätäkköön kilpajuoksussa halki viidakon*

Oletan että tuo oli myöntyminen piirtäjäksi. XD

--------------------
Frosty
Posted: Jun 6 2004, 04:53 PM

Positiivinen pakana

...kaaaaaaaaai mä ehkä voisin ^^ Jos ette oleta että ne piirrokset sitten ovat yksityiskohtaisen tarkkoja kuvauksia minästänne XD Luultavasti teen hahmoista mahdollisimman yksinkertaisia että ne on sitten helpompi piirtää suhteellisen samannäköisiksi myöhemmin ^^

Ihmisiä, lampaita, laamoja, sammakoita..?

...wait a second. SAAN PÄÄTTÄÄ KUKA PÄRJÄÄ MITENKIN?! HAHAHAHAAHA! POWER! POWER! *hieroo käsiään yhteen ja suunnittelee kurjuuksia häviäjien osalle*

...tahdon kyllä assistentin ^^ Sen täytyy vaan olla joku semmonen joka ei osallistu itse kilpailuun mutta on suhteellisen vanha turrilainen. Notta voin käyttää tommosena 'olisko toi nyt sitten luonteenomasta'- tietopankkina.

Ja heti kärkeen tahdon sanoa, että mää en suostu jos porukka ottaa homman niin vakavissaan, että kieltäytyy puhumasta mulle jos mä pistän ne vetämään turvat kuralätäkköön XD

--------------------

user posted image
Ebony
Posted: Jun 6 2004, 04:54 PM

Kuivahtanut addikti

Member No.: 100

hyvä idea^^ Olis mahtavaa nähdä minut jonkun muun piirtämänä laugh.gif

Minä ainakin voisin olla "kilpailija" laugh.gif
Salla
Posted: Jun 6 2004, 05:00 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

Hyvä hyvä, Frosty. ^^ Et sitten tapa niitä ihmisiä sinne joista vähiten pidät. xD Pitää olla puolueeton.

moooks. Jos tehdään niin että 16 ensimmäistä halukasta ilmoittautujaa pääsee mukaan..? ._. Vai olisiko reilumpaa, että kaikki halukkaat saavat lähettää hakemuksen ja sitten niistä ne erottuvimmat persoonat otetaan mukaan? xD

--------------------
Anka
Posted: Jun 6 2004, 05:02 PM

Unregistered

MÄ OON SIT SALLAN KAA SAMAS JOUKKUEES XD
Minttu
Posted: Jun 6 2004, 05:05 PM

rakastan.
Group Icon

Member No.: 60

QUOTE (Anka @ Jun 6 2004, 03:02 PM)
MÄ OON SIT SALLAN KAA SAMAS JOUKKUEES XD

NIIN MÄKIN xDD MUUTEN EN TULE grin.gif
Salla
Posted: Jun 6 2004, 05:09 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

Eh.. ^^ Päätin nyt että ne 16 ensimmäistä halukasta kilpailijaa pääsevät mukaan. Selvintä niin. Pahoitteluni niille, jotka eivät nyt satu olemaan netissä ja eivät ehkä ehdi mukaan. Ja tuota.. Sopiikos se, että turrilaiset äänestää kapteenit ja ne saavat sitten valita oman joukkueensa? ^^'' Ettei tulisi noita "Mä en ala, jos en pääse ton joukkueesee!" xDD

--------------------
Alicia
Posted: Jun 6 2004, 05:15 PM

hemulin hamonen
Group Icon

Member No.: 12

Mä haluan mukaan! >.)

--------------------
user posted image

IS VNL - Uudistunut.
ankie
Posted: Jun 6 2004, 05:19 PM

Mouraurrr

Member No.: 4

myöollaasitteihmisii,tajuuttexte. mitään laamoja xD vaikka sukunimessäni onkin laama .____.' mut silti. ei mulle kiitos sitten pitkiä hiuksia X)

--------------------
user posted image

a n k i e m o n
« Next Oldest | Yleinen sekoilu club | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Register for Free

Topic OptionsPages: (54) [1] 2 3 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1317 seconds | Archive