| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Boksu |
Posted: Dec 14 2005, 11:41 AM
|
![]() Always On My Mind Group: Members Posts: 1,201 Member No.: 46 Joined: 3-March 04 |
Olen jo jonkin aikaa suunnitellut Kordalle (vKans&vFin&vDk&vF&vIt&vGbr&vKre&vCan Mva vMV-03 GbrV-04 SchH1 Hk1 Bh Dob's Cordatus) pentuetta, mutta olen etsiskellyt isää. DObermannit tuntuvat olemaan melkein kaikki samasta suvusta, joten päätin käydä astuttamassa Kordan showdogissa. Kordan olen luvannut kerran liisata jonnekin mutta Kordaa ei taidettu koskaan pennuttaa.
Pentue syntyy tod. näk. joululomalla, jouluaaton tienoilla. Kyseessä on Snip Snapin X-pentue (hui!). Jos on kiinnostuneita, laittakaa nimeä alle! Pidän pentueesta todennäköisesti yhden pennun itse. Varauksia en ota neljää enempää!Pentue syntyi! Pentuesivulle VARAUKSET: - LaBina - Cally? - Henni P.S Kordan kaikki tulokset ei ole sivulla. Lataan päivitetyn sivun nettiin asap. P.P.S Myyntiehdot eivät ole ihmeelliset, mutta kannattaa silti vilkaista. -------------------- |
| LaBina |
Posted: Dec 14 2005, 12:15 PM
|
![]() oon kuollut... Group: Members Posts: 260 Member No.: 836 Joined: 8-November 05 |
Varaatko minulle?
Pääsee Viherlehtoon. Linkki löytyy ak:sta. Kisaavaan kotiin pääsee, kisataan melko varmasti kaikissa mahdollisissa lajeissa. ;> -------------------- |
| Raj |
Posted: Dec 14 2005, 02:06 PM
|
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
Boksu pjärkeleen pullakorva!!
Tuot tämmösen namupalan eteen ja mulla on koirakanta iihan täysi. Sinä ja Steppi ootte yksiä riesoja! (toinen tunkee dobbereita ja toinen bernejä) KRÄÄÄÄÄÄH!!! lähden tästä topikista äkkiä, etten vaan erehdy lämpeämään yhtään enempää söpölle black&tan dobskulle.. turhatviestit.org -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
| Maikku |
Posted: Dec 14 2005, 03:53 PM
|
![]() Jam! :) Group: Members Posts: 1,484 Member No.: 33 Joined: 1-March 04 |
voiettä ku mä tykkääsin otta dobberipennun<3
mainu katsoo ,että ottaako vai ei ota! -------------------- |
| Henni |
Posted: Dec 14 2005, 03:55 PM
|
![]() Think pink. <3 Group: Members Posts: 928 Member No.: 378 Joined: 13-February 05 |
Hennille yksi pieni narttupupsi Deivesiin. Se on vielä vaiheessa, mutta valmistuu pian. Sivunäyttönä vaikka Ado ja Sessa. (Sessa nyt ei ole dobberi, mutta kuitenkin.
) Kisaavaan kotiin pääsisi, kuvatkin löytyy. -------------------- ![]() Lisää täällä nimesi pakollisen oppivelvollisuuden vastaiseen adressiin!! Kaikki kirjoittamaan nimensä, jotta saamme niitä tarpeeksi! |
| Boksu |
Posted: Dec 14 2005, 04:07 PM
|
||
![]() Always On My Mind Group: Members Posts: 1,201 Member No.: 46 Joined: 3-March 04 |
lmao!! Henni, varaan sulle pupsin. -------------------- |
||
| Henni |
Posted: Dec 16 2005, 06:37 PM
|
![]() Think pink. <3 Group: Members Posts: 928 Member No.: 378 Joined: 13-February 05 |
Kiitos.
Nyt odotankin sitten ihan innoissani, luonnekin valmiina. :'D -------------------- ![]() Lisää täällä nimesi pakollisen oppivelvollisuuden vastaiseen adressiin!! Kaikki kirjoittamaan nimensä, jotta saamme niitä tarpeeksi! |
| Boksu |
Posted: Dec 20 2005, 11:09 AM
|
Pennut syntyivät! Pentuesivulle
-------------------- |
| Henni |
Posted: Dec 20 2005, 03:02 PM
|
Snip Snap Xiniet miulle.
![]() //http://www.geocities.com/deivesin/lilo.html , otsikon teen myöhemmin, isäpuoli asentaa uuden netin, niin en nyt ehdi. -------------------- ![]() Lisää täällä nimesi pakollisen oppivelvollisuuden vastaiseen adressiin!! Kaikki kirjoittamaan nimensä, jotta saamme niitä tarpeeksi! |
| Callista |
Posted: Dec 20 2005, 06:50 PM
|
![]() Madhatter ![]() Group: Moderaattorit Posts: 1,343 Member No.: 40 Joined: 2-March 04 |
Xcaliburin jos saisin? ^^
-------------------- |
| LaBina |
Posted: Dec 20 2005, 07:00 PM
|
![]() oon kuollut... Group: Members Posts: 260 Member No.: 836 Joined: 8-November 05 |
u. Snip Snap X-rated
Tuon mielelläni haluaisin... ;> Sivut teen tänään... Ihan kohta... // tässä, luonne tulee muuttumaan kuukauden sisällä, koska nyt sillä on ns. pentu-luonne. Käyhän sinulle, että tämä koira vanhenee kuukaudessa yhden vuoden? Haluaisin nimittäin päästä pian sen kanssa kisoihin. xD -------------------- |
| Melanie |
Posted: Dec 21 2005, 11:05 AM
|
![]() Pentu Group: Members Posts: 7 Member No.: 685 Joined: 9-August 05 |
Jee dobberi pentue! Saisinkos yhden pennun? Uroksen mielellään, mutta narttu käy myös. Menisi tuonne Drouceliin kisaavaan ja rakastavaan kotiin
-------------------- Dobermannit <33 Droucel
|
| Boksu |
Posted: Dec 21 2005, 03:27 PM
|
||
Kaksi pentua on vielä vapaana, Xtra on ainoa uros. Xambra on myös, mutta Xambra on narttu. -------------------- |
||
| Tryffeli |
Posted: Dec 21 2005, 06:58 PM
|
![]() namm <3 Group: Members Posts: 3,408 Member No.: 96 Joined: 5-April 04 |
mäkin voisin ottaa toisen nuista pennuista?
-------------------- |
| Boksu |
Posted: Dec 22 2005, 09:40 AM
|
||
Xambran saat. -------------------- |
||

Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |