| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Neomia |
Posted: Dec 29 2005, 12:02 PM
|
||||
![]() hey you. ![]() Group: Moderaattorit Posts: 2,663 Member No.: 6 Joined: 1-March 04 |
Ajattelin suomenkielisiä, koska kasvattajanimikin on suomenkielinen. Olisiko toivomuksia kirjaimen suhteen? -------------------- Tulen kotiin.
Koira heittäytyy minua vasten. Missä sinä olet ollut? Viivyit niin kauan. Kaipasin sinua, kaipasin sinua, kaipasin sinua. Rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua. Mitä kassissa on? Onko minulle jotain? Oi, anna kun nuolaisen korvaasi. Oi, anna minun pureskella käsineitäsi. Sinä olet KOTONA. |
||||
| Sikko |
Posted: Dec 29 2005, 12:48 PM
|
||||||
|
fight Group: Members Posts: 1,073 Member No.: 374 Joined: 7-February 05 |
oi jes!oot hyvä -------------------- |
||||||
| Neomia |
Posted: Dec 30 2005, 11:14 AM
|
||
![]() hey you. ![]() Group: Moderaattorit Posts: 2,663 Member No.: 6 Joined: 1-March 04 |
Nostan ja toistan kysymyksen. :D -------------------- Tulen kotiin.
Koira heittäytyy minua vasten. Missä sinä olet ollut? Viivyit niin kauan. Kaipasin sinua, kaipasin sinua, kaipasin sinua. Rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua. Mitä kassissa on? Onko minulle jotain? Oi, anna kun nuolaisen korvaasi. Oi, anna minun pureskella käsineitäsi. Sinä olet KOTONA. |
||
| Raj |
Posted: Dec 30 2005, 11:23 AM
|
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
Cuunkierto nartuksi mulle ja jos käy niin että uros niin Cuu-Ukko olisi kova
![]() Ceestä saa väänneltyä muitakin: Cuukivi Cuunvarjo Cuuhiekka etc.. -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
| Sikko |
Posted: Dec 30 2005, 01:02 PM
|
|
H kirjain <; haluaisin jonku tällasen nimen
hehkeä hitti huttunen hiipivä huuruinen hubert jne. -------------------- |
| Raj |
Posted: Dec 30 2005, 01:10 PM
|
||
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
Hyi. Ihan liian pitkiä H on sitäpaitsi tylsä kirjain. -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
||
| Sikko |
Posted: Dec 30 2005, 01:13 PM
|
||||
|
raj, pitkät on kivoja mutta kyllä tuo c kirjainki mulle käy, jos pennulle ei anneta mitään tyyliin : caunis cossupullo nimeä =D -------------------- |
||||
| Mischa |
Posted: Dec 30 2005, 01:14 PM
|
![]() tuima ilme. <3 Group: Members Posts: 1,384 Member No.: 553 Joined: 12-June 05 |
H -kirjaimen saa nyt Valtsun issupentue, tosin nimet ovat islanninkielisiä.
Minulla ei ole juuri minkäänlaisia erityistoivomuksia kirjaimen suhteen, käy melkeinpä mikä vain. :> -------------------- Elämä on vitsi. Se pitää ymmärtää, ennen kuin sille voi nauraa.
|
| Neomia |
Posted: Dec 30 2005, 02:54 PM
|
Okei, kirjain on sitten C jos se käy kaikille? Väritoivomuksia pennuille?
Tuulenkuun Cuu-ukko, aivanaivan. ![]() Saa myös keksiä itse pennulleen nimen (C-kirjaimella alkavan), mutta voin laittaa tähän muutamia vaihtoehtoja joista voi valita. (Raj, otan myös nuo sinun ehdotuksesi mukaan :D) Cuukivi Cuunvarjo Cuuhiekka Cuu-ukko Cuca cumma Cierggis Cielan Cuiskaus Caamoskuu Cuukiuru Culkuri Ciusa Caiku Carla Carjalan cauhu Carjalan toivo Cuunsirppi Cirkas cuunsäde Cuutamon cajo Cuunpimennys Castanja -------------------- Tulen kotiin.
| Raj |
Posted: Dec 30 2005, 03:43 PM
|
||
On muuten pikkusen upeampi uros XDVäri on minulle parkki merkein tai musta merkein. Riippuu minkälaisia kuvia saan sieltä Kajaanista. -------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
||
| Mischa |
Posted: Dec 30 2005, 03:54 PM
|
![]() tuima ilme. <3 Group: Members Posts: 1,384 Member No.: 553 Joined: 12-June 05 |
C käy minulle hyvin. ^__^ Minulle Cuunsirppi? Väristä en osaa sanoa, riippuu minkävärisiä Raj sattuu näkemään ja mitä kuvaa minulle. :>
-------------------- Elämä on vitsi. Se pitää ymmärtää, ennen kuin sille voi nauraa.
|
| Sikko |
Posted: Dec 30 2005, 10:53 PM
|
|
haluan kauhun haluan Carjalan cauhun
-------------------- |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |