Kiitos ankie photobucketin tilasta. :)

Fully Featured & Customizable Free Forums
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Otetaan Vastaan Vanhoja Koiramme-lehtiä, jos joku raaskii antaa :)
Mixa
Posted: Dec 30 2005, 11:17 AM

arktiset rodut on påp.

Group: Members
Member No.: 673

Eli otetaan vastaan (ilmaiseksi siis, lahjoituksena) Koiramme-lehtiä, miel. hyväkuntoisia, kaikki kelpaa. Kirjoitteles tänne tai pikarilla, mitä olisi tarjolla, ja annan pikarilla osoitetta yms. Ei hoppahoppakiirettä.

//Tuossa Sumu ja Merca huomauttivat postimaksuista. Maksan postimaksut ja jos ei löydy sopivaa kirjekuorta, voin rahoittaa senkin.

--------------------
user posted image
Mixa
Posted: Dec 30 2005, 05:43 PM

arktiset rodut on påp.

Pliis. cry.gif

--------------------
user posted image
Sumu
Posted: Dec 30 2005, 05:45 PM

mun pikkumies

Member No.: 150

en mä ainakaan maksa siitä etta annan sulle lehtiä... se postitus meinaan maksaa ^^

--------------------
"Jos vanhempasi eivät pystyneet saamaan lapsia, on hyvin todennäköistä, ettet sinäkään saa."
"Älä suihkussa itke tai lattia kastuu!"

Mercafox
Posted: Dec 30 2005, 07:10 PM

Kuivahtanut addikti
Group Icon

Group: Moderaattorit
Member No.: 203

QUOTE (Sumu @ Dec 30 2005, 03:45 PM)
en mä ainakaan maksa siitä etta annan sulle lehtiä... se postitus meinaan maksaa ^^

Jepp.. Mulla olis kans joku -98 vuoden lehti muistaakseni vanha tuolla laatikon pohjalla lojunut kauan mutta tosiaan, koiramme lehti on aika iso ja painava lehti joten ensiksi pitäisi etsiä tarpeeksi iso kirjekuori ja toiseksi se painaa jo niin paljon että se maksaakin mukavasti..

--------------------
Mercafoxit ovat mitä luultavammin lähtöisin Pohjois-Koillis-Itäeteläis Austraalian Hindustanista. Mercafox-laji saatiin risteyttämällä viherlimanuolimyrkkysammakkon, australianpaimenkoiran, ja springersspanieli-vesinokkaeläin. Lajin käyttötarkoituksena on liikkuva linnun pelätti. Värityksessä suositaan musta-valko-vihreää, mutta ruskea-puna-valkoinenkin on Ok. Sininen väri on virhe! Päästä PITÄÄ lähteä nokka, ja karvapeite päässä karheaa ja ohutta. Jalat ovat sammakonkoipien tapaiset, ja suurta, pöyhkeänvillavaa karvaa. Korvat ovat luppakorvaiset, jotka kärjistä kaartuvat ylös.

user posted image
Mixa
Posted: Dec 31 2005, 11:03 AM

arktiset rodut on påp.

Eimä oon seko... postimaksut.. icon11.gif Mä voin maksaa postimaksut, lisäystä ekaan viestiin. icon11.gif

--------------------
user posted image
« Next Oldest | Etsintäkuulutukset | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Learn More · Sign-up for Free

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0764 seconds | Archive