| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Raven |
Posted: Dec 31 2005, 04:10 PM
|
|
Grr. Group: Members Posts: 584 Member No.: 42 Joined: 2-March 04 |
Juupa juu, Tara Afghansin virallinen avajaisnäyttely pidetään Puolan VNL:län alaisena 10.2., vip ollen 1.2.
KV kun on kyseessä, kaikki FCI rodut ovat tervetulleita. -- Kutsuun -------------------- You only see what your eyes want to see
How can life be what you want it to be You're frozen When your heart's not open --- Tara Afghans Virtuaalinen Afgaaninvinttikoira Yhdistys |
| Naomi |
Posted: Dec 31 2005, 04:29 PM
|
![]() nih. Group: Members Posts: 405 Member No.: 456 Joined: 14-April 05 |
Eka.
-------------------- |
| Kate |
Posted: Dec 31 2005, 04:31 PM
|
|
Dark Side....Hähää xD Group: Members Posts: 1,333 Member No.: 575 Joined: 20-June 05 |
Osallistun ensi vuoden puolella^^
-------------------- Mitä Reetta sanoi kanadalaiselle serkulleen kun pudotti mukin lattialle?
"Halleluja! It`s a Broken! Halleluja!" |
| Damaa |
Posted: Dec 31 2005, 04:35 PM
|
![]() Se on kultani minun <3. Group: Members Posts: 1,439 Member No.: 476 Joined: 1-May 05 |
TOKA
Skyet lähti -------------------- ![]() Minni ja Jatsi on parhaat kaverit. Rättikään ei katkea. --------------------- http://midnights.urli.net http://speedgades.urli.net http://skyguardians.urli.net http://ihanan.urli.net http://mafia.cheats4us.org/index.php?x=249897 |
| Mischa |
Posted: Dec 31 2005, 04:36 PM
|
||
![]() tuima ilme. <3 Group: Members Posts: 1,384 Member No.: 553 Joined: 12-June 05 |
Samaa voisin sanoa minä. Nää mailiosallistumiset eivät ole miun mieleeni vieläkään. -------------------- Elämä on vitsi. Se pitää ymmärtää, ennen kuin sille voi nauraa.
|
||
| Raj |
Posted: Dec 31 2005, 04:38 PM
|
![]() Ehkei syytön meistä kumpikaa oo, muttei tää nyt vaa mun vika oo. Group: Members Posts: 3,415 Member No.: 300 Joined: 26-November 04 |
Osallistuin
-------------------- ![]() Menneisyyden tiedän mut mitään en muista elävästi Muut ihmiset on pelihahmoja, siis ehkä mäki ehkäpä siis jos mä voisin kuolla, voisin herätäkki joku vois vetää johdon, mä oon sähkövirtaa maailma on vaa iso peli, ilman sääntökirjaa ilman onnellista loppuu, tai ees lepotaukoi Tää on peli, kyl sä huomaat jos keskityt etsi nyt, kai jossain tuolla on merkitys mut ehei, tää on luokaton viritelmä pelkästään seksii ja ruoka on virikkeenä |
| Kate |
Posted: Dec 31 2005, 04:39 PM
|
||
|
Dark Side....Hähää xD Group: Members Posts: 1,333 Member No.: 575 Joined: 20-June 05 |
Kerrankin olemme jostain samaa mieltä Mischaseni :D -------------------- Mitä Reetta sanoi kanadalaiselle serkulleen kun pudotti mukin lattialle?
||
| Mischa |
Posted: Dec 31 2005, 04:43 PM
|
||
![]() tuima ilme. <3 Group: Members Posts: 1,384 Member No.: 553 Joined: 12-June 05 |
Ot. Kerrankin? Kuin nii kerrankin? :D -------------------- Elämä on vitsi. Se pitää ymmärtää, ennen kuin sille voi nauraa.
|
||
| Kate |
Posted: Dec 31 2005, 04:45 PM
|
||
|
Se oli vitsi, neiti hyvä, mutta nyt pitää varmaan lopettaa tämän topicin sotkeminen. Katsos kun muut tykkää huonoa -------------------- Mitä Reetta sanoi kanadalaiselle serkulleen kun pudotti mukin lattialle?
||
| aglow |
Posted: Dec 31 2005, 04:48 PM
|
![]() hemulin hamonen Group: Members Posts: 794 Member No.: 39 Joined: 1-March 04 |
Osallistuin bracco italianoillani, mutta peruisin nyt osallistumiseni.
-------------------- |
| Steppi |
Posted: Dec 31 2005, 05:09 PM
|
![]() under my feet. Group: Members Posts: 4,317 Member No.: 331 Joined: 30-December 04 |
Kaksi berniä , suomenajokoira ja jämti :>
-------------------- Me kannamme
loputtomiin nämä tähdet, nämä merkit. |
| Evenap |
Posted: Dec 31 2005, 05:18 PM
|
|
Kurppa Group: Members Posts: 1,225 Member No.: 303 Joined: 29-November 04 |
Osallistumiset lähtee varmaan vasta ensivuonna, kun ei jaksa mailiinkaan raahautua.
-------------------- Joulupukin kirjeet
Varjomaan kennel - Schipperket Routasydämen - Samojedit ja siperianhuskyt (Suunnitteilla pentue) Rakkaus mitä se on? Rakkaus mitä silloin tapahtuu? Rakkaus kuka voi rakastaa? Rakkaus voinko minä rakastaa? Rakkaus voiko joku rakastaa minua? Rakkaus on kysymyksiä täynnä. Rakkaus on täynnä surua ja iloa. |
| Flower |
Posted: Dec 31 2005, 10:37 PM
|
![]() Bordercollie Group: Members Posts: 719 Member No.: 714 Joined: 28-August 05 |
Minun osallistumiset lähtivät tämän vuoden puolella.
Koko Black Flier'sin väki lähti mukaan kilpailemaan... -------------------- ![]() Katsokaa bordercollieta työssään. Tämä on bordercollien elämä, tätä se haluaa, paimentaa! |
![]() |
![]() ![]() ![]() |