| · Tuwwilan kylä · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Karvaturrit. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Leijonamieli |
Posted: Nov 22 2004, 09:48 PM
|
![]() Kuivahtanut addikti Group: Members Posts: 3,543 Member No.: 25 Joined: 1-March 04 |
jeps, eli ihmettelen tätä levinnyttä :mösse: ilmiötä, josta mulla ei ole mitään hajua.. tota ihme mössea tuntuu löytyvän ihan mista tahansa ja melkeen kenen tahansa sanomana.. niin että selittäkääpäs mistä tässä on kyse. ^^
(en oikeen tiennyt minne tämä kuuluu mutta.. ) -------------------- |
| Sumu |
Posted: Nov 22 2004, 10:46 PM
|
![]() mun pikkumies Group: Members Posts: 3,790 Member No.: 150 Joined: 16-June 04 |
mä oon sitä kans ihmetelly
-------------------- |
| Saija |
Posted: Nov 22 2004, 11:00 PM
|
|
murrehirmU;gnwp ![]() Group: Moderaattorit Posts: 4,469 Member No.: 29 Joined: 1-March 04 |
Haha, :mösse: korvaa tuon kauhean höröhammashymiön tuolla sivussa. Eli tämän =>
![]() Seuratkaa pulinapalstaa. :mösse: -------------------- Vaikeneminen on kultaa
puhuminen hopeaa hiljaisuutta tahdon julistaa Polvistu ja nuole kenkäni koska olet kelvoton |
| Sumu |
Posted: Nov 22 2004, 11:11 PM
|
||
![]() mun pikkumies Group: Members Posts: 3,790 Member No.: 150 Joined: 16-June 04 |
ei sitä pulinapalstaa jakasa seurata ku on päivänki poissa ni tippuu kärryiltä mistä siellä puhutaan -------------------- |
||
| Saija |
Posted: Nov 22 2004, 11:21 PM
|
|
murrehirmU;gnwp ![]() Group: Moderaattorit Posts: 4,469 Member No.: 29 Joined: 1-March 04 |
:mösse:
Mutta mössetys kunniaan ! :mösse: -------------------- Vaikeneminen on kultaa
puhuminen hopeaa hiljaisuutta tahdon julistaa Polvistu ja nuole kenkäni koska olet kelvoton |
| Hook |
Posted: Nov 22 2004, 11:27 PM
|
![]() The Hook Group: Admin Posts: 5,406 Member No.: 1 Joined: 1-March 04 |
Nih. Eli pulinapalstalla keksin tällaisen mösse -version ja nyt se on levinnyt :mösse: ja se on hauskakin vielä :mösse:
Eli todellakin se on -hymiön nimi. :mösse: -------------------- |
| Oona |
Posted: Nov 23 2004, 10:38 AM
|
||
![]() teiniangstiorava ![]() Group: Moderaattorit Posts: 1,507 Member No.: 206 Joined: 5-August 04 |
Mistä sen nimi sitten tulee? x) -------------------- ihq.
|
||
| Salla |
Posted: Nov 23 2004, 04:31 PM
|
![]() Kuivahtanut addikti ![]() Group: Moderaattorit Posts: 4,403 Member No.: 5 Joined: 1-March 04 |
Se vaan keksittiin jostain. Nuo tylsimykset kyllästyivät
-hymiöön ja aina kun tuntevat olonsa tuollaiseksi, sanovat vain :mösse: -hymiön sijaan. Et silviissii. :D -------------------- LIIKU LIIKU LIIKU LIIKU LIIKU.
|
| Sid |
Posted: Nov 23 2004, 04:58 PM
|
![]() sakemannin peräpää ^^ Group: Members Posts: 242 Member No.: 285 Joined: 10-November 04 |
tosi kuul.. mut joskus on tosissaan :mösse:-olo ja joskus
-olo.. hapsua.. :mössevuaan: -------------------- Kuinka suuri on suuri, oi mun punajuuri? Paapaapappaduu..
Minua ei saa äänestää Kuukauden turrilaisessa, eihän? // Kennel Soulmate's // |
| Sirkki |
Posted: Nov 24 2004, 02:52 PM
|
![]() Suomineito Group: Members Posts: 1,541 Member No.: 231 Joined: 27-August 04 |
Just näin :mösse:
-------------------- Jos rakastaa, ei voi unohtaa
Jos unohtaa, ei voi rakastaa Jos rakastaa ja unohtaa, voi unohtaa ketä rakastaa... Omenakummun, Distians TUWWIJOULUKALENTERI |
| Mercafox |
Posted: Nov 24 2004, 09:45 PM
|
![]() Kuivahtanut addikti ![]() Group: Moderaattorit Posts: 3,007 Member No.: 203 Joined: 4-August 04 |
voi :mösse: teidän kans
-------------------- Mercafoxit ovat mitä luultavammin lähtöisin Pohjois-Koillis-Itäeteläis Austraalian Hindustanista. Mercafox-laji saatiin risteyttämällä viherlimanuolimyrkkysammakkon, australianpaimenkoiran, ja springersspanieli-vesinokkaeläin. Lajin käyttötarkoituksena on liikkuva linnun pelätti. Värityksessä suositaan musta-valko-vihreää, mutta ruskea-puna-valkoinenkin on Ok. Sininen väri on virhe! Päästä PITÄÄ lähteä nokka, ja karvapeite päässä karheaa ja ohutta. Jalat ovat sammakonkoipien tapaiset, ja suurta, pöyhkeänvillavaa karvaa. Korvat ovat luppakorvaiset, jotka kärjistä kaartuvat ylös.
|
| Will |
Posted: Nov 27 2004, 02:14 PM
|
|
keltaista. Group: Members Posts: 2,437 Member No.: 14 Joined: 1-March 04 |
Arght. Mä vihaan tota :mösse: juttua. xD Kaikki puhuu siitä koko ajan. :paavo: xD
-------------------- |
| aamutossu |
Posted: Nov 27 2004, 02:18 PM
|
![]() yleisön toiveesta: vielä kerran ![]() Group: Moderaattorit Posts: 3,364 Member No.: 48 Joined: 3-March 04 |
Mösse kuulostaa liian surulliselta häneksi.
-hymiöön ei voi kyllästyä senkin typerykset...Sehän on maailman historian legendaarisin ja hymiöiden kärkijoukkoa... Siispä: -------------------- 87 prosentin todennäköisyydellä tämä allekirjoitus ärsyttää juuri Sinua, ystäväiseni. |
| Tantor |
Posted: Nov 27 2004, 02:19 PM
|
![]() Melko talvista.. Group: Members Posts: 1,745 Member No.: 228 Joined: 22-August 04 |
Ahaa, sitä siis :mösse: tarkoittaa... Tuota minäkin olin miettinyt :mösse: *reps*
-------------------- |
| Murhapolttaja |
Posted: Nov 27 2004, 02:23 PM
|
![]() elämäni miäs Group: Members Posts: 4,498 Member No.: 191 Joined: 16-July 04 |
:mösse:
Ei kun :måzze: .. -------------------- Is there anybody out there?
Is there anybody out there? Is there anybody out there? Is there anybody out there? (Virtuaalikoirabisnekseni palaavat ruotuun heti kun taas ryhdistäydyn. Tanssitauti.net ei ole enää toiminnassa, anteeksi kaikki fanit ja muut toverit.) |
Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |