Image hosted by Photobucket.com

Mirror 2 Fantasy News
Spam

Spam

Spam

Spam in het Spamhoekje!

En nee er is geen nieuws op het moment.

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post ) Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

D&D @ spelletjesdag?

Wat voor DnD?
Custom [ 3 ]  [100.00%]
Starterskit [ 0 ]  [0.00%]
Total Votes: 3
Guests cannot vote 
Haršor
Posted on Dec 29 2006, 12:54 AM

Opperspammert of Quantumspammert op groot-grond-bespammert
Group Icon

Group: SpamWizards
Member No.: 4

Nou, dan hebben we er in ieder geval 4 smile.gif

Ik ga iedereen nog een keer op MSN of iets dergelijks aanspreken voor iets meer details over wat jullie eventueel van plan zijn / willen / niet willen... ik heb al een aardig idee voor de eerste campaign, maar daarvoor moet ik al wel een paar dingen weten namelijk (naast de andere dingen die tijdens het karakter maken anders pas naar boven zouden komen, bijvoorbeeld een te groot verschil in alignment, of 2 spelers die elkaars soort niet kunnen luchten (daar valt natuurlijk altijd omheen te werken, je hebt altijd mensen die van het gemiddelde afwijken, maar het is wel handig om het van te voren al te weten voor mij... Dan heb ik ook iets meer idee welke invullingen wel en geen succes gaan worden....

Nouja, errug onduidelijk allemaal, maar je merkt het vanzelf, een dezer dagen smile.gif
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
Andurin
Posted on Dec 30 2006, 04:03 PM

Draakje
Group Icon

Group: Admin
Member No.: 2

Nessa wil de makkelijkste zijn tongue.gif Dus geen magie en dergelijke gewoon vechten tongue.gif Duidelijk genoeg? tongue.gif

en ze wil ook geen dwerg zijn hoor ik net (alles dat kleiner is valt ook af happy.gif ) Dus als je daar iets van kan maken is dat genoeg happy.gif
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
Haršor
Posted on Dec 30 2006, 04:57 PM

Group Icon

OK, ik ga er dus vanuit dat dat een warrior wordt (en wat voor een, dat komt de 5e wel)

We hebben dan sowieso 2 warriors, Inwe en Nessa
Andurin en Valandil hebben beide aangegeven priest of warrior te willen zijn

We hebben sowieso nog iemand nodig die rogue wil zijn (zonder rogue kom je niet langs sloten en vallen), en bij voorkeur ook een wizard (die dient als de artilerie en tegen de bovennatuurlijke situaties)... Vrijwilligers?

Andere mensen die misschien gaan, en die één van jullie misschien persoonlijk kennen, doen die ook mee, en zo ja, hebben die een voorkeur?
Lukt het nog een rogue en mogelijk een wizard te ronselen?
Prince_Valandil_Elensar
Posted on Dec 31 2006, 06:01 PM

Grote boom met Kilt
*

Group: Members
Member No.: 40

Astrid komt nu ook (bart en roos kennen dr wss wel van hermeeting in friesland)
en ze wil ook mee doen met dungeons en dragons happy.gif
zolang iemand hetd r uit konleggen was dr voorwaarde tongue.gif
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
Haršor
Posted on Jan 1 2007, 04:25 PM

Group Icon

OK... ik ben geen goede uitlegger, maar ik zal het proberen tongue.gif
Het komt er ook wel, je moet alleen vooral vragen gaan stellen smile.gif

Nog even een puntje dat ik verzin bij deze, alignments van jullie?
Ik ga er in mijn campaign redelijk vanuit dat iedereen non-evil is (dus goed, of neutraal wat betreft goed / kwaad)... Het is geen must, maar het loopt wel aannemelijker...

Dus, zijn er mensen die per sé evil willen zijn?

Van Inwė weet ik het al, en van Valandil ga ik er ook redelijk vanuit (vanwege zijn char in de rpg's hier)... Andurin denk ik ook, omdat die in W/V voor the Word kiest... maar bevestig het evt even, en reageer sowieso als je dus evil wilt bennen smile.gif
Andurin
Posted on Jan 2 2007, 08:39 PM

Draakje
Group Icon

Member No.: 2

Wij zijn ook goed *nessa en ik* Waarschijnlijk is dit de laatste reactie voor de spelletjes meet dus als je ons nodig hebt moet je maar ff naar me bellen happy.gif
Haršor
Posted on Feb 22 2007, 09:27 AM

Group Icon

Oproep aan alle mensjes die op de vorige meeting hebben besloten mee te willen doen, en waarmee ik nog geen char heb gemaakt: Ik zal jullie zsm op MSN aan spreken, spreek anders mij aan want mogelijk ben ik er wel gewoon, dan kunnen we dit even afhandelen... Weet niet waarneer de eerste keer is dat we er in real life mee door zullen gaan, maar dan hebben we dit vast gehad... Zanks!

Ik zal in dit forum even een nieuw pinned topic maken met wie wat is etc, per persoon, dan weten jullie ook van elkaar vast wat... Aan het begin van het eerste adventure zullen jullie elkaar 'gezien' hebben, maar niet meer dan dat. Niemand kent elkaar nog.

Raven
Posted on Jun 27 2007, 10:16 PM

Toethor
Group Icon

Member No.: 1

Ik wil ook nog altijd mee doen, als dit altijd nog doorgaat en als we altijd nog een hermeet gaan plannen..

Ik meld me vrijwillig aan voor rogue of wizard(kan dat als vrouw zijnde??)

ik weet alleen niet hoe het complete character geval in elkaar zit..
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
Prince_Valandil_Elensar
Posted on Sep 24 2007, 04:29 PM

Grote boom met Kilt
*

Group: Members
Member No.: 40

Ben al met groepje van paar man op school bezig met spelletjes dag word wss bij mij thuis zal snel is datum afspreken dan zijn jullie ook welkom ^^

*als jullie teminste nog spelletjes dag willen happy.gif *
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Image hosted by Photobucket.comPages: (2) 1 [2]  Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.8612 seconds | Archive