|
|
|
|
|
| Harðor |
|
Opperspammert of Quantumspammert op groot-grond-bespammert

Group: SpamWizards
Member No.: 4

|
Onder een oude winkel in het oosten van L.A. bevindt zich de schuilplaats van de Ghosts, in wat eens de kelder moet zijn geweest. Het bestaat uit 2 grote ruimtes. De eerste ruimte is zo'n 4 bij 5 meter en is vooral gevuld met voorraden: Water in flessen, gedroogd voedsel, wapens, boeken, en alles wat de Ghosts van de oude wereld hebben kunnen en willen bewaren. De tweede ruimte is een grotere ruimte, 6 bij 5 meter. Hier wonen en slapen de ghosts: Er staan restanten van banken, twee tafels, en in de hoek is een ruimte vrijgehouden en kan vuur worden gestookt om te koken. Erboven is een gat gemaakt naar de hogere etage om de rook weg te laten, en weer afgedicht met gaas. In een kleine derde ruimte, van ongeveer 1 bij 1 meter, is een diep gat in de grond gemaakt, en er zijn 2 balken overheen gemonteerd. Tot slot is er een even zo kleine 4e ruimte, die gebruikt wordt voor zieke leden, zodat de anderen kunnen slapen in de grote ruimte zonder besemettingsgevaar. Alleen vanuit de woonruimte is een deur waarachter een trap naar boven is. De deur is veelvuldig verstevigd met alle stevige platen die de ghosts kunnen vinden, en gebaricadeerd. Deze wordt alleen geopend voor mensen die het signaal kennen, of duidelijk kunnen maken waarom ze naar binnen moeten worden gelaten.
|
|
|
| Prince_Valandil_Elensar |
|
Grote boom met Kilt

Group: Members
Member No.: 40

|
Michu word wakker van het geluid van een pruttellen van de koffie. en de geur van een gebakken ei. Valandil loopt naar de gebasrten wasbak en begint zich voorzichtig met zijn zakmes te scheren, iets anders hadden ze niet tot dat er nieuwe spullen werden gevonden. Crow heeft de wasbak al 10x gerepareerd... de schat
Na zich opgevrist te hebben loopt Michu naar binnen en roept Goede morgen. Dan geeft hij Crow een knuffel "de wasbak doet het weer perfect dankje". Dan loopt hij naar Maicha die hem zijn ontbijt geeft. Hij geeft haar een knuffel en zegt "wat zou ik toch zonder jullie moeten"? "en Laat ik onze Kok niet vergeten zegt hij dan tegen de 7 jarige Badger"
Michu doet wel erg opgewekt mar maakt zich eigelijk erge zorgen, de avond ervoor toen iedereen al sliep was hij naar buiten geweest en had met hun vriend de Kiauwer gesproken. Die had geen goed nieuws er was een club je goed bewapende plunderaars in hun omgeving gesignaleerd.
"Is iedereen veilig en wel binnen nog steeds? Zoals ik op de brief op de deur had gehangen!. "Ik moet jullie zo even spreken om wat te laten weten en een eventueel plan te maken" zegt Michu dan zeer serieus, iedereen weet dat als Michu zo praat het meestal vrij ernstig is. Dan verteld Michu wat hij had gehoord van Kiauwer. "Oftewel ik denk dat we een paar mensen nodig hebben om te kijken waar ze uithangen en wat hun plan is. Maar zoals altijd het liefst zonder geweld, en zonder op te vallen". Dan zwijgt Michu om iedereen even te laten denken en het goed door te laten dringen. Na nog even wat gegeten te hebben en een rondje te hebben gelopen gaat Michu terug naar de groep. "Iemand een plan?"
|
|
|
| Inwë Calafalas |
|
NegerZoenenFanclub-Leider

Member No.: 57

|
Wolverine zag Dragon wakker worden. mazzelaar dacht ze grinnikend. hij kon lekker lang slapen. zij moest elke ochtend al voor dag en dauw aan het werk met het ontbijt, en met opstaan van de kleintjes, maar erg vond ze het niet. Ze hield van al de kinderen die aan haar waren toevertrouwd alsof het haar eigen kinderen waren.
"Mouse?" nee he, is hij er weer van door. Mouse was een jongetje van 6 jaar. hij was over het algemeen wel rustig maar toch maakte Maisha zich het meeste zorgen om hem. hij leek vaak heel afwezig en kon uren lang voor zich uit zitten staren. Muis had kort blond haar, zijn gezicht stond serieus en hij leek veel te oud voor zijn jaren." Mouse??" hij zal toch niet weer naar buiten zijn? en dat terwijl Dragon dat nog zo verboden heeft! Wolverine begint zich nu echt een beetje zorgen te maken. Snel loopt ze naar de deur toe en doet hem dan voorzichtig open. Een eindje verder op in de straat staat Mouse. "Mouse, kom snel naar binnen, je weet wat er rondloopt hier. Het is niet veilig om alleen op straat te gaan." Mouse draait zich om en loopt terug naar Wolverine. "Wolverine?" vraagt hij "waarom hebben de grote mensen onze wereld vernield?" Wolverine haar gezicht betrok. nam toen de kleine jongen in haar armen en fluisterde zachtjes "ik wou dat ik het wist Mouse, Ik wou dat ik het wist."
|
|
|
| Harðor |
|

|
Nu ook Dragon wakker is kan de dag echt beginnen. Crow is al een klein uurtje op, veel korter dan Wolverine, maar al voordat de meesten op waren. Ze is gelijk gaan knutselen aan haar nieuwe project: Een paar dagen geleden hadden ze een oude zonnencel gevonden, en crow probeert deze te repareren. Met een klein beetje elektriciteit zouden ze een koelkast uit een huis kunnen zoeken, en konden ze medicijnen en vers voedsel veel langer bewaren. Maar het ding had aardig wat schade op gelopen. Nadat Dragon en de andere leden die net op waren, klaar waren met hun ontbijt, legt Crow haar werk neer en gaat bij de rest zitten. Dragon wil iets vertellen, en aan zijn gezicht te zien is het geen verhaal of grap, maar serieus. Dragon vertelt over de plunderaars, en vraagt wat we er mee moeten.
"Ik denk dat we hier binnen veilig zitten. De deur is erg stevig, en ons rookgat is te klein voor een mens, zelfs al haal je het gaas weg. Misschien moeten we met ze spreken, misschien hebben ze dingen om te ruilen!"
"Maar, een plan heb ik niet.. ik wil graag helpen, maar voor een goed idee hoe we het aan pakken, moet je niet bij mij zijn..."
|
|
|
| Inwë Calafalas |
|

|
"ik weet niet hoeveel van die plunderaars er zijn, maar laten we dat eerst uitvogelen voordat we met hen gaan praten. Ik moet er niet aan denken dat jullie iets overkomt." zegt Wolverine beslist. nee daar moet ze inderdaad niet aan denken. Als Dragon en de oudere jongens iets overkomt staan we machteloos en zullen we allemaal snel sterven. "we kunnen maar beter voorzichtig doen zolang we niet weten wie ze zijn en wat ze hier doen." zegt ze dan.
Wolverine kijkt even afwezig hoe de tweeling van 8 jaar ruzie maakt over een stel kleurpotloden. Als Kite Hawk te lijf wil gaan overweegt Wolverine even om in te grijpen, maar Kite schijnt zich te bedenken nadat hij even schuldbewust in Wolverine haar richting had gekeken. Onwillekeurig grinnikt ze even.
"Wolverine! luister je?" zegt Dragon. Wolverine kijkt verstoord op, "sorry Dragon, maar ik weet ook niet wat we moeten doen." verklaart Wolverine schuldbewust.
|
|
|
|
Grote boom met Kilt

|
Hmm. oke dan voeren we mijn plan uit, en ik verwacht geen commentaar. Wolverine blijft thuis bij de kleintjes, Crow kan helpen... Een van jullie 2 moet sowieso binnen blijven, mocht je de straat opgaan blij dan alsjeblieft in de buurt. Leopard en Bear gaan samen op verkenning. Ik zelf zal ook op verkening gaan maar dan alleen aangezien de rest in mijn ogen te jong is. Wolverine en Crow mochten julie onverwacht wegmoeten sluit dan goed af dat niemand weg kan!, en ga bij nader inzien toch liever samen.
Dan zegt Dragon "Laten we gaan" Dragon Pakt een oud revolver en stopt hem in zijn borstzak. Dan loopt valandil weg. "En BLIJF bij elkaar" En kom voor 6 uur Vanavond terug, dan word er afgesloten. Ook als ik niet terug ben. En laat niemand meer binnen."
(Post gaat verder in streets of LA)
|
|
|
| Harðor |
|

|
Nadat Dragon met Bear en Leopard de schuilplaats had verlaten, ging Crow verder met de zonnecel. Fox had zich vrijwillig opgeworpen om bij de deur te blijven luisteren, een vaste voorzorgsmaatregel als Dragon en Bear weg waren. Persia, die Wolverine had geholpen met het opmaken van de voorraden, en nu klaar was, kwam Crow helpen. Persia en Crow waren sinds Persia 3 jaar geleden bij de Ghosts kwam beste vriendinnen, en Persia had sindsdien ook een interesse voor techniek ontwikkeld. Ze snapte er dan niet zo veel van als Crow, maar ze vond het wel leuk haar te helpen.
Met de hulp van Persia ging het werk een stuk sneller en gemakkelijker dan alleen, en een paar uur later was Crow klaar. Na overleg met Wolverine ging ze snel naar buiten om de cel op het dak te plaatsen, en een kabel naar beneden te gooien. Toen ze echter op het dak de spiegel vast aan het maken was nam ze ook even de tijd om om zich heen te kijken, en zag in de verte, naar het noorden, iets groots bewegen. Het leek op een rat, maar dan 10 voet hoog, en zeker 25 voet lang. Het was in gevecht met ongeveer een dozijn mensen. Vanaf de grote afstand kon Crow niet zien of het mensen waren of mutanten, maar het leken grote Lizards. Ze rilde, en ging verder met het vastzetten. Toen ze, voor ze naar beneden ging, nog een keer naar het noorden keek, waren de mensen weg en was de rat op z'n gemak bezig om een gebouw open te breken.
Zo snel Crow beneden was vertelde ze aan Wolverine wat ze gezien: "Ongeveer 4 uur naar het noorden was een verschrikkelijk beest! Een grote rat, leek het wel. Het was in gevecht met een groep mensen, ik denk dat het Lizards waren. Toen ik klaar was, en naar beneden ging, was de rat verderop, een gebouw aan het open breken en was van de mensen niets meer te zien! Dit moet Dragon weten, maar die is nu buiten! Laat hem alsjeblieft niet die kant op zijn gegaan!" Nadat Wolverine er in was geslaagd Crow weer een beetje te kalmeren, werd besloten dat ze het met de hele tribe zouden bespreken zo gauw Dragon terug was.
Ik hoop dat ze snel terug zijn, dat ze niets overkomt, denkt Crow, iets dat zo'n grote groep Lizards weet kwijt te raken zonder er ook maar gewond uit te zien, willen we niet tegenkomen. Zeker niet als ze met een paar zijn, en op open grond!...
|
|
|
| Inwë Calafalas |
|

|
Wolverine schrok zich een ongeluk toen ze hoorde wat Crow had gezien. als ze maar niets overkomen is, denkt Wolverine. als ze maar veilig weer thuis komen. Als ze maar niet die kant op gegaan zijn... het ergste was nog dat zij helemaal niets konden doen. Ze konden niet naar buiten gaan, omdat het daar veel te gevaarlijk was. zeker met een groot ratbeest in de buurt. maar binnen blijven was ook een kwelling omdat ze moesten wachten totdat er enig teken van Dragon kwam.
Dragon was nu al geruime tijd weg, en Wolverine begon zich zorgen te maken. Wat als hij nou al gegrepen is? we kunnen maar beter klaar zijn als hij weer terug komt denkt ze
"we zullen moeten wachten op Dragon, maar we zorgen wel dat we klaar zijn als dat beest deze kant op komt. Wij zullen ons niet zomaar gewonnen geven! Alle wapens moeten klaar staan voor gebruik. we moeten zorgen dat we meteen de deur kunnen barricaderen als dat beest hier komt. en bovendien is het handig dat we in het kleine ziekenkamertje ook wat van de levensmiddelen leggen. mocht het beest onze voorraadkamer vernielen, hebben we ergens anders tenminste nog wat liggen. Ook wil ik dat de kleintjes zodra er iets verdachts wordt gezien het ziekenkamertje inkruipen en de deur van binnenuit op slot draaien. een van de groteren moet daar bij blijven zodat ze niet aan hun lot overgelaten zijn als wij het niet overleven. Ik denk dat Persia die taak het beste op zich kan nemen. ook moet er iemand naar boven klimmen naar het dak om een melding te maken zodra dat beest onze kant op komt. dan zullen we klaar voor hem zijn mocht het zover komen. "
|
|
|
|
Grote boom met Kilt

|
Als Dragon eenmaal is vertrokken gaat het emeste zonde problemen, Dragon ziet wel erg veel vernielde gebouwen en zwerfers lopen. Plots ziet hij een groepje volwassenen die een paar jongens aan het aftuigen zijn. De jongens zijn niet ouder dan een jaar of acht. Dragon schat zijn kansen in tegen de 5 mannen. "what ever dan ga ik maar dood voor de goede zaak"
Valandil richt en schiet met zijn net gevonden revolver. De eerste valt rochelent voorover. de 4 mannen draaien zicht direct om en rennen op Dragon af. Een 2e schot gevolgd door een snel 3e dood een man en verwond de andere aan zijn arm. dan bereikt de man die hij in de arm raakt Dragon al. Dragon schiet nog een keer, de man valt om. Dragon wil weer schieten maar de revolver is leeg.... De mannen zijn gewapend met messen. Valandil slaat met al zijn krahct op de eerste man in, die meteen een mes op dragon in steekt... Dragon voelt zijn zei opengensneden worden. de 2eman raakt zijn arm. Nog een kal van de holster van zijn revolver breekt de hersenpan van de aanvaller. Tegelijk krijgt dragon van de laatste man een steek in de borst. Dragon zegt nog Waarom?. dan valt hij half en het revolver gaat toch nog een keer af, de kogel vliegt dwars door het hoofd van de man.
Een uur later Komt Dragon weer bij, hij ziet de dod mannen liggen en moet spontaan overgeven. "als ik ze niet had gedood hadden zei dat groepje kinderen vermoord. en het waren er zeker een stuk of 7!" Zelfs die gedachte kan Dragon niet troosten, Dragon voelt dat zijn been ook erg verwond is hij hinkt half naar zijn schuilplaats toe en klopt aan.
Dragon kan nog net zeggen ik ben het Dragon doe open!, het is nog geen 6 uur !. dan zakt Dragon in elkaar.
|
|
|
| Inwë Calafalas |
|

|
Wolverine wist dat Dragon weer terug zou komen, maar onwillekeurig schrok ze toch toen hij riep. Het klonk zwak en ver weg. Wolverine snelde naar de deur en haalde de balken weg samen met Crow. Ze trekt de deur open, met het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is. Voor de deur ligt Dragon, bewusteloos en met verwondingen in zijn arm, been, en zij. Wolverine schrikt en wordt lijkbleek. Ze knielt naast Dragon neer en voelt voorzichtig of zijn hart nog klopt. Gelukkig klopte het nog.
Wolverine, Crow en Persia droegen Dragon snel naar beneden, het ziekenkamertje in. Wolverine haalde snel wat verband uit de vooraadkamer. Snel en behendig waste en verbond ze de wond aan Dragon zijn been. Ook zijn arm was snel gedaan. Alleen de zij was dieper en zag er erg ernstig uit. 'Ik vrees dat we moeten hechten,' zei Wolverine tegen Persia, die haar hielp met het verbinden.
Uit haar geheime kistje haalde Wolverine een naald tevoorschijn, ook hechtdraad zat in de doos. Wolverine waste haar handen nog eens en waste ook de wond met schoon water. toen pakte ze de naald en de draad, haar handen trilden een beetje. Ze haalde diep adem en kalmeerde zichzelf een beetje. Ze had vaak genoeg gezien hoe het moest gebeuren, als haar moeder weer eens mishandeld was door haar vader. Ze moest zich gewoon concentreren, en niet denken aan wat er zou gebeuren als ze het niet goed zou doen. Het zou nog veel erger zijn als ze niets zou doen, de Ghosts rekenden op haar, zonder Dragon zouden ze veel zwakker zijn, zeker nu Bear en Leopard ook nog niet terug waren. Ze moest het doen. Wolverine opende haar ogen, het beeld werd helder, ze zag de wond, maar ze was niet bang meer, het zou haar lukken! Met zekere steken hechtte Wolverine de wond van Dragon.
Het was nu een uur later. Wolverine begon zich zorgen te maken. Dragon was nog steeds niet wakker geworden. wat als hij nou niet meer wakker wordt? als hij wegzakt in eeuwig coma? wat moeten we zonder hem? Wat zouden we dan moeten? Plotseling besefte ze dat ze heel veel om Dragon gaf. Als hij dood zou gaan zou dat niet alleen dodelijk voor de Ghost, maar ook zij zou dan instorten. Nee, zo mocht ze niet denken! ze moest sterk zijn! al was het om de anderen te beschermen.
Wolverine knielde neer bij Dragons bed. Ze controleerde de wonden nog even. Alles leek in orde te zijn. Zachtjes streek ze met een vinger over zijn wang heen. Hij voelde warm aan. teder drukte ze een kus op zijn lippen. Hij moest het halen! als hij zou sterven zou ze dat zichzelf zwaar aanrekenen. Wolverine stond op en zuchtte. Hij moest het halen! voor de Ghosts! voor haar!
|
|
|
|
Grote boom met Kilt

|
Dragon komt langzaam bij en opend zijn ogen langzaam. Hij ziet vaag dat hij thuis is, dan draait hij zijn hoofd opzei en ziet wolverine. "alles kömt goed denkt Dragon"en dan valt hij in slaap. Even later word hij weer wakker en ziet Wolverine naast zijn bed zitten.
Een goede dag Wolverine zegt dragon Dragon ziet dat wolverine schrikt en lacht maar vertrekt snel weer van de pijn va zijn wonden.
|
|
|
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|